صندوق پژوهش و فناوری حوزه نفت راه اندازی می گردد

به گزارش سهندبلاگ، رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان این حوزه راه اندازی می گردد.

صندوق پژوهش و فناوری حوزه نفت راه اندازی می گردد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، علی وحدت در اولین رویداد توسعه فناوری ویژه اقلام پرمصرف گاز که امروز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور وزیر نفت برگزار گردید، گفت: طی سال های اخیر اکوسیستم نوآوری شامل شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها، صندوق های پژوهش و فناوری، شتاب دهنده ها و مراکز نوآوری و ... رشد و توسعه پیدا نموده است.

وحدت اضافه کرد: در حال حاضر 4600 شرکت دانش بنیان، 6 هزار استارت آپ، 30 صندوق پژوهش و فناوری مجوز اخذ نموده اند و در حال فعالیت هستند.

رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی اضافه کرد: این المان های حوزه نوآوری همیشه در حال شکل دریافت هستند؛ اما مهمترین مساله این است که از توانایی استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان در حل مسائل بهره ببریم.

وی با تاکید بر اینکه همیشه شرکت های دانش بنیان توانایی خوبی برای رفع مسائل در هر حوزه ای دارند، گفت: چنین رویداد هایی در محل صندوق برگزار و احتیاج های فناورانه از سوی صنعت، ارائه می گردد تا در این راستا شرکت های دانش بنیان بتوانند با دانشی که دارند مسائل صنایع را مرتفع نمایند.

وحدت با اشاره به حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت ها و خریداران محصولات دانش بنیان گفت: اگر مساله ای به درستی توسط شرکت های دانش بنیان حل گردد صندوق نوآوری و شکوفایی برای فروش آن ها تسهیلاتی را اعطا می نماید. از سوی دیگر تسهیلاتی را به خریداران محصولات دانش بنیان اختصاص می دهند.

رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی تاکید نمود: این ابزار های حمایتی شامل ارائه ضمانت نامه ها، تضمین کیفیت، کسری نقدینگی و تسهیلات لیزینگ می شوند.

وی توضیح داد: امیدوار هستیم در حوزه گاز هم بسیاری از احتیاج ها رفع گردد و میزان قرارداد های این حوزه نسبت به سایر حوزه ها پیشی بگیرد.

وحدت تاکید نمود: راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری حوزه نفت در صندوق نوآوری و شکوفایی در حال آنالیز است تا بتواند به شرکت های دانش بنیان این حوزه تسهیلاتی را اعطا نمایند.

رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی توضیح داد: یکی از المان های توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان همین صندوق ها هستند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5758

به "صندوق پژوهش و فناوری حوزه نفت راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندوق پژوهش و فناوری حوزه نفت راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید