شیائومی Mi 11T؛ تولد یک پرچمدار مجذوب کننده

به گزارش سهندبلاگ، پس از موفقیت گوشی های پرچمدار سری Xiaomi Mi 10T در بازار، شرکت چینی شیائومی بنا به ادعای افشاکنندگان مطرح دنیای فناوری میخواهد تا سری جدیدی با نام Mi 11T را جانشین آن ها کند که با مشخصات قابل توجهی همانند صفحه نمایش 120 هرتزی، دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی و موارد دیگر عرضه خواهد شد.

شیائومی Mi 11T؛ تولد یک پرچمدار مجذوب کننده

به گزارش خبرنگاران، سال گذشته و در ماه اکتبر، شیائومی گوشی های پرچمدار Xiaomi Mi 10T و Mi 10T Pro با تراشه اسنپدراگون 865 را معرفی کرد. در ماه های گذشته شایعات زیادی درباره جانشین این سری منتشر شد اما اخیراً گزارشی به بیرون درز نموده که نشان می دهد سازنده چینی در حال کار بر روی گوشی های هوشمند تازهی با نام Mi 11T و Mi 11T Pro است که به احتمال زیاد به اسم پرچمدارهای تازه سری T شیائومی راهی بازار خواهند شد. این درز اطلاعات تازه به وسیله یک افشاکننده مطرح در شبکه اجتماعی توئیتر با شناسه کاربری Xiaomiui صورت گرفت که مشخصات کلیدی Mi 11T را برای ما فاش نموده است.

این نشت نشان می دهد که گوشی هوشمند Xiaomi Mi 11T که به بازارهای جهانی و هند وارد می گردد، با رمز Amber شناخته می گردد. نسبت تصویر صفحه نمایش این گوشی 20: 9 خواهد بود که نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد و از یک تراشه قدرتمند مدیاتک پشتیبانی می نماید. گوشی تازه شیائومی برای عکاسی، از یک ماژول دوربین سه گانه در عقب شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B، یک لنز عریض Sony IMX355 و یک دوربین تله مکرو که دارای زوم 3 برابر است، استفاده می نماید.

گفته می گردد که نسخه ای از همان دستگاه با نام Redmi K40 Ultra هم در چین عرضه می گردد. این دستگاه با نام رمز Agate ، دارای صفحه نمایش با نسبت تصویر 20: 9 است که نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. این دستگاه مجهز به تراشه MediaTek است و دارای دوربین سه گانه است که دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی HM2 سامسونگ، لنز واید Sony IMX355 و دوربین تله مکرو با زوم 3 برابر است.

این نکته شایان ذکر است که گوشی هوشمند تازه Xiaomi Mi 11T با شماره مدل جهانی 21081111RG اخیراً در یک سایت گواهینامه اندونزیایی مشاهده شد. از آنجا که گفته می گردد این گوشی قرار است به اسم یک رقیب جدی برای گوشی هوشمند OnePlus Nord 2 راهی بازار گردد، به احتمال زیاد از چیپست Dimensity 1200 بهره می برد زیرا گوشی وان پلاس هم چنین تراشه ای دارد. به گزارش خبرنگاران، موضوع دیگر این است که سری Mi 10T مجهز به پنل LCD 144 هرتز بود اما نشت اخیر نشان داد که مدل های تازه Mi 11T دارای پنل های OLED 120 هرتزی هستند. در خصوص تاریخ عرضه این دستگاه تازه اطلاعاتی در دست نیست اما احتمالاً چون مدل های تازه شیائومی ابتدا در چین به صورت رسمی معرفی می شوند، به احتمال زیاد سری Mi 11T در اکتبر وارد بازار جهانی و هند خواهند شد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: فرارو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14915

به "شیائومی Mi 11T؛ تولد یک پرچمدار مجذوب کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی Mi 11T؛ تولد یک پرچمدار مجذوب کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید