شهرستان اردستان 1500 ورزشکار سازمان یافته دارد

به گزارش سهندبلاگ، عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: هیئت های ورزشی شهرستان، مربیان و ورزشکاران به ویژه مدال آوران رشته های ورزشی اردستان در حال حاضر با کمترین امکانات به فعالیت های ورزشی خود می پردازند.

شهرستان اردستان 1500 ورزشکار سازمان یافته دارد

وی اضافه نمود: اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان از جمله دستگاه هایی است که تاکنون توانسته سهم بسزایی از اعتبارات شهرستانی، استانی و ملی را به منظور هزینه کرد در پروژهای عمرانی خود جذب کند که نماینده مجلس و فرماندار شهرستان در این خصوص توجه ویژه ای را داشته اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: استخر شنای آبشار اردستان به دلیل تعمیرات اساسی و بهینه سازی فضای داخلی از اواسط شهریور ماه امسال تعطیل شده و با پیگیری های اجرا شده اعتبارات مورد احتیاج تامین و علت تاخیر در اجرای عدم تمایل پیمانکاران به شرکت در مناقصه بوده است.

روحانی اضافه نمود: اعتبار مورد احتیاج پروژه بهسازی زمین چمن طبیعی استادیوم 17 شهریور اردستان نیز تامین شده و با توجه به نظر کارشناس فنی، بهترین زمان برای کشت چمن، اسفند ماه اعلام شده است که در زمان خود این پروژه مجدداً شروع به کار می گردد و روند اجرایی سایر پروژه های شهرستان از جمله زورخانه الغدیر، سالن ورزشی نیسیان، زمین چمن مصنوعی مهاباد، استخر سرپوشیده استادیوم شهید حقیر زواره و تعمیرات اماکن ورزشی در دست پیگیری است.

ابلاغ رئیس جدید هیئت فوتبال اردستان به زودی صادر خواهد شد

وی ابراز داشت: با توجه به تغییر نگاه هیات فوتبال استان به شهرستانها به زودی ابلاغ رئیس جدید هیات فوتبال اردستان صادر خواهد شد اما با این حال کلیه امور اداری مربوط به حضور تیم های ورزشی شهرستان در مسابقات استان و تعاملات مربوطه با هیات استان، به وسیله اداره ورزش و جوانان و همچنین فعالان این رشته ورزشی در شهرستان پیگیری می گردد.

مراسم تجلیل از ورزشکاران برتر اردستان در اسفند برگزار خواهد شد

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: مراسم تجلیل از قهرمانان، هیئت های برتر و مربیان نمونه­ تمام رشته های ورزشی شهرستان اردستان به شکل متمرکز در اسفندماه امسال برگزارمی گردد.

روحانی تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان اردستان را یک هزار و 500 نفر گفت که رشد 31 درصدی را در شش ماهه اول سال داشته است.

وی سرانه فضای ورزشی مربوط به سال 96 شهرستان را سه متر و 14 سانتیمتر گفت که استاندارد آن طبق برنامه پنجم توسعه 2.1 دهم بوده است و نسبت به استان در میانگین بالایی واقع شده است و این مقدارفضا طبق زمین های ورزشی و سالن های فعال شهرستان است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 370

به "شهرستان اردستان 1500 ورزشکار سازمان یافته دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرستان اردستان 1500 ورزشکار سازمان یافته دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید