شایعه: ایکس باکس بعدی در E3 2019 معرفی می گردد

به گزارش سهندبلاگ، گزارشی تازه، از برنامه های مایکروسافت برای رونمایی از نسل بعدی کنسول ایکس باکس در رویداد E3 2019 گفته است. طبق این گزارش، مایکروسافت می خواهد در بزرگترین رویداد صنعت بازی سال، از نسل بعدی ایکس باکس که شامل دو کنسول متفاوت است صحبت کند.

شایعه: ایکس باکس بعدی در E3 2019 معرفی می گردد

خبرگزاری فرانسوی JeuxVideo با استناد به منابع خود، گفته که دو کنسول ایکس باکس با اسم رمز لاکهارت (Lockhart) و آناکوندا (Anaconda) در دست ساخت هستند. کنسول لاکهارت مدل ارزان تر ایکس باکس نسل بعد است که بدون درایو نوری عرضه می گردد و تمام و کمال روی محتوای دیجیتال تمرکز دارد و از آن طرف، کنسول آناکوندا مدلی با سخت افزاری قوی تر شبیه خواهد بود.

این شایعه جدید می گوید که جزییاتی که از سخت افزار ایکس باکس های بعدی در ماه گذشته به بیرون درز نموده بودند، نزدیک به واقعیت هستند. با این حال، خبرگزاری JeuxVideo فقط می تواند وجود حافظه های فلش SSD را روی این کنسول ها تایید کند.

اطلاعات به بیرون درز نموده از سخت افزار این کنسول ها، از این قرار بودند:

  • ایکس باکس لاکهارت:پردازنده اصلی 8 هسته ای با 16 ترد با معماری ZENپردازنده گرافیکی با توانایی 4 ترافلاپ با معماری Naviحافظه اصلی 12 گیگابایت GDDR6حافظه فلش 1 یک ترابایت SSD از نوع NVMe
  • ایکس باکس آناکوندا:پردازنده اصلی 8 هسته ای با 17 ترد با معماری ZENپردازنده گرافیکی با توانایی 12 ترافلاپ با معماری Naviحافظه اصلی 16 گیگابایت GDDR6حافظه فلش یک ترابایت SSD از نوع NVMe

پس از انتشار این اطلاعات، نویسنده ارشد وب سایت The Verge گفت که این مشخصات صحت ندارند.

خبرگزاری JeuxVideo می گوید که عرضه ایکس باکس های نسل بعدی برای خاتمه سال 2020 برنامه ریزی شده اند و بازی Halo Infinite هم برای عرضه همزمان با این کنسول ساخته می گردد. با این حال، این بازی روی ایکس باکس وان و کامپیوتر هم عرضه خواهد شد؛ طوری که مایکروسافت می خواهد نسل های کنسولی را کاملا از بین ببرد.

بازی بعدی استودیوی نینجا تئوری هم که به تازگی به مایکروسافت پیوسته، در حال ساخت است و برای عرضه در اوایل سال 2020 برنامه ریزی شده.

شایعات مایکروسافت و سرویس ایکس باکس گیم پس و بازی های این شرکت آن قدر در یکی دو روز گذشته زیاد شدند و که نهایتا نویسنده وب سایت Thurrott، که تمام اطلاعات درست و درمان مایکروسافت از سوی او منتشر می گردد، در قالب یک پست نوشت که مایکروسافت در E3 2019 درباره نسل بعدی ایکس باکس صحبت خواهد نمود. تغییرات سرویس ایکس باکس گیم پس و قابلیت های جدید آن و معرفی بازی های جدید هم بخش بزرگی از کنفرانس مایکروسافت را تشکیل خواهند داد.

منبع: Gematsu

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 725

به "شایعه: ایکس باکس بعدی در E3 2019 معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه: ایکس باکس بعدی در E3 2019 معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید