سهراب بختیاری زاده: هیچ توافقی با شهرداری ماهشهر نداشته ام، کی روش و بازیکنان می توانند دست به کار بزرگی بزنند

به گزارش سهندبلاگ، سهراب بختیاری زاده، مربی تیم فوتبال امید کشورمان اعلام نمود، هیچ توافقی با مسئولان باشگاه شهرداری ماهشهر برای قبول سرمربیگری این تیم نداشته است.

سهراب بختیاری زاده: هیچ توافقی با شهرداری ماهشهر نداشته ام، کی روش و بازیکنان می توانند دست به کار بزرگی بزنند

سهراب بختیاری زاده که به عنوان مربی در تیم امید مشغول فعالیت است، در مورد موضوع توافقش با تیم دسته اولی شهرداری ماهشهر که توسط مسئولان این باشگاه رسانه ای شد، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: من هیچ توافقی با مسئولان شهرداری ماهشهر نداشته ام و اگر هم این موضوع توسط آنها اعلام شده است، فقط یک اشتباه بود. من با تیم امید قرارداد دارم و طبیعی بود که شرایط برای همکاری سخت باشد. ما با هم صحبت کردیم، اما هیچ توافقی حاصل نشد.

وی ادامه داد: من یکی از گزینه های سرمربیگری این تیم بودم، ولی فقط یک بار صحبت کردیم که 20 دقیقه بیشتر طول نکشید. در آن جلسه هم به این جمع بندی رسیدیم که این همکاری امکان پذیر نیست. من نتوانستم با خواسته های آنها کنار بیایم و از طرفی به تیم امید هم تعهد دارم. در این مدت هم مردم ماهشهر به من لطف داشتند و برای آنها و تیم شهرشان آرزوی موفقیت دارم.

مربی تیم فوتبال امید کشورمان با اشاره به وضعیت این تیم توضیح داد: تمرینات ما دوباره از 13 دی شروع می گردد و خودمان را آماده حضور در تورنمنت چهارجانبه قطر می کنیم. این اردوها و بازی های دوستانه می تواند یاری زیادی به بازیکنان کند تا بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد وضعیت فعلی این تیم و اینکه کی روش گفته است رؤیای آنها حضور در نیمه نهایی جام ملت های آسیاست، گفت: این طبیعی است که کی روش اهدافش را مرحله به مرحله جلو ببرد. وقتی ما به نیمه نهایی برسیم، طبیعتاً یکی از شانس های قهرمانی خواهیم بود. من شانس زیادی برای قهرمانی تیم ملی قائلم. تیم ما شخصیت قهرمانی دارد و از سازماندهی خوبی بهره می برد. به نظر من کی روش و بازیکنان می توانند در این جام دست به کار بزرگی بزنند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 271

به "سهراب بختیاری زاده: هیچ توافقی با شهرداری ماهشهر نداشته ام، کی روش و بازیکنان می توانند دست به کار بزرگی بزنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهراب بختیاری زاده: هیچ توافقی با شهرداری ماهشهر نداشته ام، کی روش و بازیکنان می توانند دست به کار بزرگی بزنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید