سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین منصوب شد

به گزارش سهندبلاگ، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حکمی، علیرضا خزائلی را به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین منصوب کرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین منصوب شد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری، در حکم علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خطاب به خزائلی آمده است:

نظر به تعهد و تجارب جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین منصوب می شوید.

اجرای برنامه های خلاقانه در حوزه گردشگری و صنایع دستی، تعریف مسیرهای جدید گردشگری، برنامه ریزی جهت تقویت تورهای گردشگری، افزایش کیفیت هتل ها و رستوران های سنتی و بین راهی، ایجاد و احداث بازارچه ها و فروشگاه های صنایع دستی، حفاظت و پاسداری از میراث ارزشمند فرهنگی تاریخی و مرمت و احیای بناهای تاریخی و استفاده حداکثری از بخش خصوصی و بهره گیری از توان تخصصی صاحب نظران، کارشناسان، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استانی، هماهنگی با حوزه های ستادی، توجه به مسائل انسانی، ایجاد فضای صمیمی و محبت آمیز با فراهم کردن زمینه های پیشرفت شغلی کارکنان از مهم ترین شاخصه هایی است که انتظار می رود در راستای تحقق اهداف سازمان اهتمام لازم به عمل آید.

توفیق روزافزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3314

به "سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید