روسای هیات های کشتی خواهان ملاقات با وزیر ورزش شدند

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، بیست و نهمین سمینار عمومی هیات های کشتی استان های کشور رد حالی امروز در خانه کشتی برگزار گردید که قرار بود چندین مورد بطور دقیق و جامع آنالیز و مصوب گردد. بر این اساس آنالیز فرآیند انتخاب تیم ملی آزاد و فرنگی در سال فنی 97-98 و همچنین آنالیز تقویم فنی سه ماهه فدراسیون از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

روسای هیات های کشتی خواهان ملاقات با وزیر ورزش شدند

به گفته حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی یکی از مواردی که امروز در حاشیه این نشست مطرح شد، درخواست ملاقات حضوری روسای هیات ها با وزیر ورزش و جوانان بود تا در خصوص انتخابات فدراسیون و دغدغه های موجود بحث و مصاحبه گردد.

بنی تمیم در سرانجام این نشست در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز بحث جدی در رابطه با انتخابات مطرح نشد و جلسه در رابطه با تایید برنامه های پیش رو فدراسیون بود که باید با حضور روسای هیات های استانی مطرح می شد. همچنین پیرو نامه ای که اعضای مجمع مبنی بر درخواست از وزیر ورزش و جوانان برای تسریع در برگزاری انتخابات نوشته بودند، در آن موقع وزارت ورزش و جوانان دو ایراد گرفته بود که یکی از آنها بازنشستگان بود و دیگری اداره شدن پنج هیات استانی به صورت سرپرستی بود.

به گفته سرپرست فدراسیون کشتی در حال حاضر انتخابات سه هیات استانی برگزار شده و انتخابات دو هیات دیگر در آینده ای نزدیک برگزار می گردد.

در نشست امروز در خصوص برگزاری پیکارهای کشتی آزاد جام دنیا پهلوان تختی در شهر کرمانشاه و کشتی فرنگی در اندیمشک، بحث و مصاحبه و در نهایت میزبانی این دو شهر قطعی شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 257

به "روسای هیات های کشتی خواهان ملاقات با وزیر ورزش شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسای هیات های کشتی خواهان ملاقات با وزیر ورزش شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید