رضایت کاملی از نتایج تیم و عملکرد کادرفنی داریم

به گزارش سهندبلاگ، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: رضایت کامل از نتایج تیم و عملکرد کادرفنی داریم.

رضایت کاملی از نتایج تیم و عملکرد کادرفنی داریم

هوشنگ نصیرزاده در حاشیه بازدید از غرفه خبرنگاران در دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان در گفت وگو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد: ماشین سازی برای قهرمانی بسته نشده و باید انتظارات از این تیم پایین باشد. اکنون جایگاهمان در جدول خوب بوده و شرایط تیم روز به روز بهتر هم می گردد.

وی ادامه داد: تعدادی از تیم هایی که در جدول پایین تر از ما قرار گرفته اند، هزینه های به مراتب بیشتری انجام دادند. بنده از رسول خطیبی حمایت می کنم و همچنین از شرکت سرمایه گذاری دریک به دلیل حمایت از باشگاه تشکر می کنم.

نصیرزاده با بیان اینکه کادرفنی ماشین سازی تقویت شده است، گفت: با صلاحدید آقای خطیبی، کادرفنی تیم تقویت شده و اکنون کادر منسجمی در اختیار داریم.

وی در مورد حضورش در رأس مدیریت باشگاه ماشین سازی، اظهار کرد: بنده مدیرعامل و عضو هیأت مدیره باشگاه هستم و آقای جمشید خطیبی نیز در هیأت مدیره باشگاه حضور دارد.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز با بیان اینکه ما هم مثل تمامی تیم ها در نیم فصل دوم تیممان را تقویت خواهیم کرد، عنوان کرد: ما وسواس زیادی در انتخاب بازیکنان خارجی داشتیم و به همین دلیل سه بازیکن خارجی را دیپورت کردیم و اکنون دو بازیکن خارجی در اختیار داریم که مورد توجه طرفداران و سایر تیم ها هستند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4899

به "رضایت کاملی از نتایج تیم و عملکرد کادرفنی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت کاملی از نتایج تیم و عملکرد کادرفنی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید