راه انداری پویش جمع آوری لباس گرم برای نیازمندان در منطقه 10 پایتخت

به گزارش سهندبلاگ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 از راه اندازی پویش جمع آوری لباس گرم برای نیازمندان در ایام کرونایی اطلاع داد.

راه انداری پویش جمع آوری لباس گرم برای نیازمندان در منطقه 10 پایتخت

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، محمد باصری سعدی معاون امور اجتماعی و فرهنگی با اشاره به لزوم استمرار همدلی و مشارکت همه جانبه مردم و دستگاه های اجرایی برای کاهش بخشی از اثرهای مخرب شیوع ویروس کرونا و افزایش تاب آوری جامعه از اجرای پویش جمع آوری لباس گرم برای نیازمندان در منطقه اطلاع داد.

به گفته او جلب مشارکت همگانی، ایجاد انسجام و سازمان دهی یاری های مردمی با در نظر دریافت آسیب های مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا برای تامین مایحتاج ضروری افراد آسیب پذیر جامعه از اهداف اجرای پویش مذکور می باشد.

باصری در ادامه امدادرسانی و یاری به نیازمندان در این شرایط بحرانی را امری ضروری دانست و اضافه کرد: شهرداری منطقه 10 با مشارکت موسسه نور سپید راهنمایی اقدام به راه اندازی این پویش کرد و از علاقه مندان خواست تا با اهدای پتو و لباس گرم نو و یا دست دوم تمیز در این کار خیر و خداپسندانه مشارکت کنند.

بر اساس این گزارش شهروندان برای اهدای البسه اهدایی خود از درب منزل می توانند شماره تلفن و نشانی خود را به شماره 09125572263 واتس آپ کنند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12194

به "راه انداری پویش جمع آوری لباس گرم برای نیازمندان در منطقه 10 پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه انداری پویش جمع آوری لباس گرم برای نیازمندان در منطقه 10 پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید