راهنمای خرید هدیه برای دیگران

به گزارش سهندبلاگ، گشت زدن در فروشگاه ها یا مرور کردن سایت ها همان چیزی است که همه ما در هنگام خرید هدیه اشتباه می کنیم زیرا شاید هدیه برای آن شخص مورد نظر مناسب نباشد و این روش اشتباه است.

راهنمای خرید هدیه برای دیگران

ما متکی شده ایم به جای اینکه از فروشگاه ها به عنوان چیزی الهام بخش استفاده کنیم، فروشگاه ها به ما می گویند چه چیزی باید هدیه بدهیم.

شاید پس از این، سال 2020 زمان آن است که بپذیریم که به یک هدیه اساسی در حال حاضر احتیاج داریم به جای خرید نامطئمن 10 چیز تصادفی که در کشوها فراموش می شوند و بلااستفاده می مانند، می توانیم هدایای اندیشمندانه و به قیمت را مد نظر قرار دهیم.

خرید هدیه برای دیگران گرفتاری بسیاری از ما است. یک نظرسنجی در سال گذشته نشان داد که 75٪ از افراد معمولاً هر سال هدایای مشابهی را انتخاب می کنند.

به خصوص امسال، هدیه دادن مهم تر از هر زمان دیگری خواهد بود. یک سال آشفته و پرتنش بوده است، ما همه موارد شادی آور مانند تولد، عروسی، سالگرد و اعیاد را از دست داده ایم. امسال هدیه دادن نشان دادن اهمیت شما و قدردانی از دیگران است.

خرید هدیه را از کجا شروع کنیم

چشم انداز خرید هدیه برای هر مناسبتی می تواند بسیار طاقت فرسا باشد به ویژه هنگامی که بیش از یک نفر را برای خرید در اطراف تان داشته باشید.

نوشتن لیستی از افرادی که قرار است برای آنها هدیه بفرستید و اینکه چقدر می خواهید برای آنها هزینه کنید، مفید خواهد بود.

معین بودجه قبل از اینکه حتی به این فکر کنید که چه چیزی را می خواهید بخرید، بسیار مهم است. امسال نگه داشتن منابع مالی برای مردم واقعاً مهم خواهد بود، بنابراین تنظیم بودجه در ابتدای کار، قبل از اینکه حتی به دنبال هدیه خریدن بروید، بسیار اهمیت دارد.

به موارد شخصی فکر کنید

بعد، در مورد آنچه که آن شخص دوست دارد فکر جدی کنید و آن را یادداشت کنید. سرگرمی ها، مهارت ها و علاقه های آنها چیست؟ آیا سرگرمی جدید آنها می تواند جرقه ای برای الهام هدیه باشد؟

برای مثال اگر یکی از دوستان تان به پخت نان های خانگی علاقه دارد بنابراین شما می توانید برای آنها یک روغن زیتون با کیفیت عالی خریداری کنید.

بسیاری از مردم نگرانند که آنچه آنها هدیه می دهند ارزش مادی ندارد اما موفقیت هدیه به هزینه آن بستگی ندارد، این واقعاً به این معناست که نشان می دهد شما به او گوش داده اید و شما واقعاً آن شخص را می شناسید.

همیشه به دنبال چیزهای گران قیمت نباشید فقط کافیست کمی بیشتر فکر کنید.

در مورد خواسته و احتیاجهای شخص خوب فکر کنید. مردم در صحبت های روزمره شان نکات زیادی را گوشزد می کنند اما اغلب ما آنها را انتخاب نمی کنیم.

این هدیه نشان دهنده توجه شما و قدردانی شماست.

ویروس کرونا چگونه در حال انتخاب گزینه های هدیه ما است

اگر درباره علاقه های آنها چیز زیادی نمی دانید یا واقعاً فکر نمی کنید که چه چیزی برای آنها سرگرم کننده است که بخرید، به وضعیتی که امسال در آن قرار داریم فکر کنید و هدایایی که ممکن است در نتیجه مثبت واقع شود را تهیه کنید.

برای مثال چیزی مربوط به مسافرت ممکن است مورد استقبال واقع نشود زیرا سفر برای بسیاری از ما از محدودیت برخوردار است. حتی لوازم آرایش ممکن است برای رفتن به گردش در این روزهای قرنطینه چندان کاربردی نباشد. چیزی برای خانه ممکن است بیشتر مفید باشد زیرا بسیاری از ما زمان زیادی را در خانه صرف می کنیم.

امسال در چند زمینه مختلف جابجایی خواهیم دید. هدایای خانه و آشپزخانه بیشتر از لباس و عطر یا حتی جواهرات در لیست خرید قرار خواهند گرفت. خانه های ما پناهگاه های ما هستند و ما در حال گذران وقت در آن هستیم.

هدایای سلامتی و مراقبت از خود نیز در لیست اولویت های افراد قرار خواهد گرفت. شروع به فکر کردن درباره کارهای کوچکی که مردم می کنند تا خوب بمانند. این می تواند یوگا، مدیتیشن، آشپزی، نقاشی یا باغبانی باشد. هدایای بسیار زیادی وجود دارد که برای هر یک از این موارد مناسب است.

مردم بیشتر به خرید محلی و همچنین خرید چیزهایی با کیفیت اهمیت می دهند تا چیزهایی که به سرعت خراب شوند. این روندی است که طی پنج سال گذشته شاهد رشد آن بوده ایم. این امر خصوصاً در مورد افراد بیشتری که بودجه محدودتری دارند بیشتر مورد توجه است. توصیه می شود یک هدیه با کیفیت عالی بخرید تا سه هدیه متوسط.

برای شخصی که همه چیز دارد چه بخریم؟

همیشه یک نفر وجود دارد که به نظر می رسد همه چیزهایی را که ممکن است لازم داشته باشد دارد. بنابراین در نهایت برای آنها کالاهایی که تازگی داشته باشد در واقع معنایی ندارد.

در واقع بسیار نادر است که یک شخص واقعاً همه چیز را داشته باشد اما اگر واقعاً مشکل دارید، چیزی را خریداری کنید که دوست دارید اگر به جای گیرنده بودید دریافت می کردید.

روابط در مورد به اشتراک گذاشتن است و وقتی چیزی را که دوست دارید به آنها هدیه دهید و آنها قبلاً در مورد آن اطلاع ندارند، آنها را به رفاقت بیشتر دعوت می کنید. با یک کارت دست نویس توضیح دهید که چرا شما آن را هدیه داده اید و این باعث می شود که هدیه بسیار ارزشمندتر باشد.

آیا می توانید به جای خرید چیزی درست کنید؟

اگر پول کمی دارید یا می خواهید مهارت های تازه پیدا شده خود را نشان دهید، هدایای خانگی و دست ساز می توانند به همان اندازه - اگر نه بیشتر - تأثیرگذار باشند.

اگر می توانید چیزی درست کنید، این بسیار شخصی تر است.

اگر آشپز خوبی هستید، پس شاید بتوانید هدیه های زیبایی بپزید و هدیه را خودتان درست کنید؟ اگر یک هنرمند یا عکاس هستید، قطعه ای از کار خود را هدیه دهید.

می توانید مربا و ترشی های خانگی درست کنید و آنها را به زیبایی بسته بندی کنید یا شعری بنویسید و آن را قاب بگیرید. اگر خیاطی می کنید یا بافتنی می بافید، شاید بتوانید برای آنها چیزی تهیه کنید تا بتوانند از زیبایی زمستان استقبال کنند.

شما واقعاً می توانید خلاق باشید. وسایل دست ساز همیشه قلب ها را تسخیر می کنند.

منبع:

huffingtonpost

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: هفت گنج
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11490

به "راهنمای خرید هدیه برای دیگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید هدیه برای دیگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید