دیدار مدیرکل میراث فرهنگی لرستان با نماینده پلدختر در مجلس

به گزارش سهندبلاگ، در نشست مدیرکل میراث فرهنگی استان لرستان و سیدحمید کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس مسائل جاذبه های طبیعی تاریخی شهرستان پلدختر مورد آنالیز نهاده شد.

دیدار مدیرکل میراث فرهنگی لرستان با نماینده پلدختر در مجلس

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی لرستان، سیدامین قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی این استان در این نشست گفت: شهرستان پلدختر پتانسیل گردشگری زیادی دارد و در کوشش هستیم تا با ایجاد زیرساخت های مناسب در کنار جاذبه های این شهرستان حضور گردشگران را به این منطقه از لرستان فراهم کنیم.

قاسمی با اشاره به اینکه متاسفانه در جریان سیل فروردین ماه سال جاری خسارت زیادی به اماکن تاریخی و طبیعی و همچنین کارگاه های صنایع دستی شهرستان پلدختر وارد شده است، اضافه کرد: امیدواریم هرچه سریع تر اعتبارات مربوط به خسارت سیل در لرستان در حوزه میراث فرهنگی تخصیص یابد تا نسبت به بازسازی تاسیسات گردشگری و مرمت اماکن تاریخی اقدام کنیم.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: شهرستان پلدختر ظرفیت های گردشگری فراوانی دارد که از این ظرفیت ها به خوبی استفاده نشده است.

سیدحمید کاظمی، احیای پل معلق دره خزینه را از خواسته های مردم شهرستان پلدختر برشمرد و بیان نمود: استاندار لرستان نیز نسبت به احیای این پل قول مساعد و همکاری داده است و انتظار داریم اداره کل میراث فرهنگی هم پیگیری های لازم را انجام دهد.

نماینده مردم مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی ایجاد راه دسترسی به غار کلماکره و همچنین راه اندازی موزه در این شهرستان را ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد: آثار غار کلماکره در موزه شهرستان نگهداری و در معرض دید مردم قرار گیرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3394

به "دیدار مدیرکل میراث فرهنگی لرستان با نماینده پلدختر در مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار مدیرکل میراث فرهنگی لرستان با نماینده پلدختر در مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید