دولت ترامپ انتظار دارد تلفات روزانه کرونا به 3 هزار نفر برسد

به گزارش سهندبلاگ، یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت دولت آمریکا انتظار دارد تا تلفات ویروس کرونا در این کشور در ماه ژوئن (ماه آینده) به 3 هزار نفر در روز و تعداد مبتلایان نیز به 200 هزار نفر در روز برسد.

دولت ترامپ انتظار دارد تلفات روزانه کرونا به 3 هزار نفر برسد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، روزنامه نیویوک تایمز در گزارشی نوشت در حالی که رئیس جمهور آمریکا بر لغو محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا در این کشور اصرار دارد، بر اساس نموداری که دولت این کشور آن را ترسیم کرده تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا در ماه ژوئن (خرداد ماه) روزانه به 3 هزار نفر خواهد رسید که تقریبا دو برابر تعداد کنونی است که روزانه 1750 نفر است.

همچنین بر اساس گزارش داخلی دولت آمریکا و بر اساس نمودار ترسیم شده، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور تا سرانجام ماه جاری میلادی به 200 هزار نفر در روز خواهد رسید این در حالی است که در حال حاضر روزانه 25 هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا می شوند.

این برآورد نگرانی اولیه کارشناسان درمانی آمریکا را تایید می کند که هشدار داده بودند برداشت محدودیت های کنونی باعث بازگشت شرایط کشور به حالت اواسط ماه مارس (اواخر اسفند) خواهد شد، که به دلیل انبوه مبتلایان به ویروس کرونا، بیماران در راهروهای بیمارستان جان خود را از دست می دادند.

در حال حاضر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر رسیده و قربانیان کرونا نیز از 69 هزار نفر فراتر رفته اند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8580

به "دولت ترامپ انتظار دارد تلفات روزانه کرونا به 3 هزار نفر برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت ترامپ انتظار دارد تلفات روزانه کرونا به 3 هزار نفر برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید