دست در دست هم برای آبادانی

به گزارش سهندبلاگ، مدیریت شهری در دوره جدید فعالیت یاران شهر، نگاه دقیق ومناسبی به این گروه فعال و مردمی دارد.

دست در دست هم برای آبادانی

مسئولان شهری عقیده دارند برای رفع گرفتاری و مسائل شهروندان به تنهایی به اهداف و آرمان هایش دست پیدا نمی کنند و به قول معروف یک دست صدا ندارد. بنابراین منتخبان مردم در دوره پنجم انتخابات شورایاری با روحیه مضاعف پای در این میدان می گذارند. در این فرصت برخی از پروژه هایی که نقش شورایاری دراجرای آنها دیده می شود را مرور می کنیم.

محله ولی عصر(عج) جنوبی

ساخت مسجد امام هادی(ع)

مسجد امام هادی(ع) در محله ولی عصر(عج) جنوبی پس از گذشت 5 سال به بهره برداریرسید. ساخت این مکان مذهبی در اواخر سال 1392 و در زمینی به مساحت 636 مترمربع شروع شد و در بین راه متوقف ماند. این پروژه در 5 طبقه و با زیربنای حدود 3 هزار و 100 مترمربع با پیگیری شورایاران محله و هیئت امنای مسجد امام هادی(ع) و تلاش مدیریت شهری ساخته شد و دارای امکاناتی مانند صحن، شبستان زنانه و مردانه، فضای های اداری و فرهنگی است.

خلیج فارس

زمین چمن فوتبال

ساخت زمین چمن فوتبال با مساحت 640 مترمربع در محله خلیج فارس یکی از خواسته های مهم و ضروری شهروندان بوده است. این زمین چمن در محله خلیج فارس شمالی با هدف گسترش فضاهای ورزشی، تشویق شهروندان به فعالیت های ورزشی و افزایش روحیه نشاط و شادابی ساخته شده است. با ایجاد این زمین ورزشی که با تلاش مدیریت شهری و پیگیری شورایاران صورت گرفت، نشان از تلاش برای حفظ سلامت شهروندان دارد.

محله ولی عصر(عج)

ساخت سرای محله

ساختمان چندمنظوره سرای محله های ولی عصر(عج) جنوبی و شهید رجایی، یکی از نیازهای مبرم شهروندان این محله ها بود که در سال گذشته راه اندازی شد. افزایش فضاها و اماکن چندمنظوره این چنینی در محله ها ضمن رفع نیازهای شهری اهالی باعث می شود تا دیگر مجبور نباشند برای برخورداری ازخدمات موردنیازشان به نقاط دیگرشهر بروند و همه نیازها و خواسته هایشان را در محله خودشان دریافت می کنند. رسیدگی به محله های محروم و کم برخوردار از رویکردهای حوزه های اجتماعی و فرهنگی است که شورایاران در آن تأثیرگذار هستند. این سرای محله در 4 طبقه ساخته شده و دارای زیربنای 1250 مترمربعی است.

محله شهید رجایی

ورزشگاه امام رضا(ع)

امسال ورزشگاه امام رضا(ع) با پیگیری شورایاران محله شهید رجایی و تلاش مجموعه شهرداری منطقه 18 به مرحله بهره برداری رسید. در زمان راه اندازی ورزشگاه امام رضا(ع) که در خیابان شهید منصور عمرانی واقع شده، مدیران و هیئت مدیره باشگاه استقلال قول دادند که این مجموعه به اهالی منطقه خدمات ویژه ای ارائه کند. این باشگاه ورزشی مجموعه ای بی نظیر برای استعدادیابی جوانان و نوجوانان منطقه در رشته فوتبال و رشته های دو ومیدانی است و با برخورداری از امکانات و زیرساخت مناسب وکامل می تواند در ترویج و گسترش ورزش بین شهروندان نقش زیادی داشته باشد.

محله صاحب الزمان(عج)

بوستان بدون چمن

نمی توان نقش شورایاران در ساخت و بهره برداری از بوستان بدون چمن در محله صاحب الزمان(عج) را نادیده گرفت. اینجا به عنوان بزرگ ترین مرکز تفرجگاهی فاقد چمن، از مهم ترین برنامه ها و اقدامات مدیریت شهری درامسال است که توانسته رضایتمندی شهروندان را از خدمات مدیریت شهری افزایش دهد. این بوستان 36 هزارمترمربعی با عنوان الزهرا(س) که در نزدیکی بوستان بانوان ساخته شده، سرانه فضای سبز شهروندان را افزایش داده است. در این بوستان گونه های متنوع گیاهی نظیر درختان زیتون تلخ، برگ بو، زبان گنجشک، ماگنولیا، کاج و... کاشته شده است و تجهیزاتی نظیر وسایل ورزشی، بازی، سرویس های بهداشتی، پد بالگرد امدادی و... دارد.

محله های شادآباد و 17 شهریور

خانه کشتی دستجردی

ساخت خانه کشتی شهیدان دستجردی بدون تردید یکی از پروژه های ماندگار و تأثیرگذار چند سال اخیر است که توانسته به خوبی کام شهروندان منطقه به ویژه علاقه مندان کشتی را شیرین کند. هر روز جمع کثیری ازنوجوانان و جوانان منطقه در این مجموعه ورزش می کنند. ساخت خانه کشتی شهیدان دستجردی به عنوان یکی از مجهزترین مجموعه های سرپوشیده پایتخت با زیربنای 6 هزار و 400 مترمربع از سال 1388 در 2 طبقه شروع شد. خانه کشتی شهیدان دستجردی دارای چند سالن سرپوشیده ویژه ورزش های توپی، رزمی، رشته های مهیج وسالن بدنسازی است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2456

به "دست در دست هم برای آبادانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست در دست هم برای آبادانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید