خبرنگاران سهم زنان در پیروزی انقلاب اسلامی پررنگ بود

به گزارش سهندبلاگ، قزوین- خبرنگاران- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین و با بیان اینکه زنان به عنوان نیمی از جامعه اثرگذاری عمیقی در تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی میهن ما داشته اند، گفت: بر همین اساس نقش و سهم زنان در پیروزی انقلاب اسلامی انکارناپذیر و بسیار پررنگ بوده است.

خبرنگاران سهم زنان در پیروزی انقلاب اسلامی پررنگ بود

به گزارش خبرنگاران، صدیقه ربیعی روز یکشنبه در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر و بزرگداشت مقام زن و روز مادر که با حضور مشاور امور زنان و خانواده دستگاه های اجرایی استان قزوین برگزار گشت، افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای نشان دادن توانمندی و مشارکت همه جانبه زنان در عرصه های مختلف است.

وی گفت: انتقال ارزش های انقلاب و بازگو کردن حوادث پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برای نسل جوان و نوجوان یکی از مهم ترین وظایف مسوولان از جمله مشاوران امور بانوان در دستگاه های مختلف اجرایی است.

ربیعی با اشاره به بحران کرونا افزود: این شرایط نباید مانعی برای برگزاری برنامه ها و همایش ها شود و باید به صورت خلاقانه و با رویکرد جدید نسبت به پیش بینی برنامه های مرتبط با این ایام در فضای مجازی اقدام کرد.

وی، هدف از اجرای برنامه های مربوط به سالگرد پیروزی انقلاب از سوی کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی را تبیین و انعکاس دستاوردهای علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری زنان طی سال های پس از انقلاب دانست و گفت: این برنامه ها نقش موثری در تشویق و ترغیب زنان و برنامه ریزی مناسب به منظور نقش آفرینی خودجوش آنان در برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دارد.

ربیعی ادامه داد: با توجه به تقارن ایام االله دهه فجر با میلاد با دخت نبی مکرم اسلام (ص) و روز بزرگداشت مقام زن برنامه های این مناسبت ها باید باهم هماهنگی داشته باشند.

وی همچنین از برگزاری اولین کنگره ملی 17 هزار زن شهید، ایثارگر و جانباز کشور در بهمن ماه امسال حبر داد و گفت: به همین منظور 28 زن شهید و ایثارگر در سطح استان معرفی و یاد و خاطره آنان گرامی داشته می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین افزود: برگزاری این کنگره فرصت مناسبی است تا با توجه به نقش و سهم بی بدیل زنان در شکل گیری، پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی در طول دوران انقلاب، دفاع مقدس پرداخته شود.

همچنین در ادامه این نشست نمایندگان دستگاه های اجرایی استان قزوین به ارائه راهکارهای مختلف برای هر چه باشکوه تر برگزار کردن برنامه های ایام الله دهه فجر و روز زن و اولین کنگره 17 هزار زن شهید پرداختند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12114

به "خبرنگاران سهم زنان در پیروزی انقلاب اسلامی پررنگ بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سهم زنان در پیروزی انقلاب اسلامی پررنگ بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید