خبرنگاران سرپرست صمت مهریز: روزانه حدود پنج تن گوشت مرغ توزیع می گردد

به گزارش سهندبلاگ، یزد- خبرنگاران - سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت (صمت) مهریز با بیان اینکه در حال حاضر روزانه چهار تا پنج تن گوشت مرغ در این شهرستان توزیع می گردد، خواهان افزایش سهمیه شد.

خبرنگاران سرپرست صمت مهریز: روزانه حدود پنج تن گوشت مرغ توزیع می گردد

سیدمحمد رضا حسینی منش دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: مرغ سهمیه ای با قیمت مصوب روزانه با نظارت بازرسان و همکاری اتاق اصناف در 20 فروشگاه و مراکز شهری و روستایی توزیع می گردد.

وی با بیان اینکه روزهای گذشته در بعضی محل های عرضه، کمبود مرغ وجود داشت، ادامه داد: اگر روزانه هشت تا 9 تن گوشت مرغ اختصاص یابد، مسئله ای در این خصوص برای شهروندان وجود ندارد.

این مسوول اظهار کرد: کار نظارت و بازرسی بر نحوه توزیع گوشت مرغ از طرف مراکز و فروشگاه ها با همکاری دستگاه های مسوول به صورت مکرر با اعزام گروه های گشت برای جلوگیری از افزایش قیمت صورت می گیرد.

حسینی منش با بیان اینکه طبق قانون با متخلفان کم فروشی و گران فروشی برخورد صورت می گیرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را برای آنالیز و اقدام به موقع به 124 اعلام نمایند .

هرکیلوگرم مرغ سهمیه ای 24 هزار و 900 تومان عرضه می گردد.

960 واحد پرورش مرغ گوشتی در استان یزد وجود دارد.

87 درصد از یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت استان یزد در 24 شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می نمایند که این نسبت در مناطق شهری و روستایی کشورهای توسعه یافته 60 به 0 4 درصد است.

مهریز 2 هزار و 300 واحد صنفی دارد و مرکز این شهرستان 55 هزار نفری در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13459

به "خبرنگاران سرپرست صمت مهریز: روزانه حدود پنج تن گوشت مرغ توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرپرست صمت مهریز: روزانه حدود پنج تن گوشت مرغ توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید