خبرنگاران دختران کودک و نوجوان به صورت مجازی ایران گردی می نمایند

به گزارش سهندبلاگ، قم - خبرنگاران - امور فرهنگی خواهران حرم حضرت معصومه (س) همزمان با ایام نوروز تور ایران گردی با بهره مندی از فضای مجازی برای دختران کودک و نوجوان برگزار می نماید.

خبرنگاران دختران کودک و نوجوان به صورت مجازی ایران گردی می نمایند

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی حرم حضرت معصومه، امور فرهنگی خواهران آستان بانوی کرامت به مناسبت ایام نوروز و با استفاده از کانال مجازی معصومانه ویژه برنامه ایران گردی مجازی را برای دختران نوجوان و کودک در دستور کار خود قرار داده است.

دختران کودک و نوجوان در قالب ویژه برنامه ایران گردی مجازی، صنایع دستی، جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی، غذاها و خوراکی های سنتی و بازی های قدیمی و محلی استان محل زندگی خود را در قالب عکس و تصویر نوشته به دیگر بچه ها و نوجوانان ایرانی معرفی می نمایند.

این ویژه برنامه در حال حاضر در کانال مجازی معصومانه در بستر پیغام رسان ایرانی ایتا در حال دنبال شدن است و علاقه مندان برای شرکت در این برنامه مجازی و همچنین عضویت در کانال معصومانه می توانند به صفحه رسمی معصومانه در پیغام رسان ایتا مراجعه نمایند./

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13144

به "خبرنگاران دختران کودک و نوجوان به صورت مجازی ایران گردی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دختران کودک و نوجوان به صورت مجازی ایران گردی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید