خبرنگاران افزون بر2هزارتن گوشت قرمز و مرغ در هرمزگان تولید می شود

به گزارش سهندبلاگ، بندرعباس-خبرنگاران-رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: در راستای تحقق جهش تولید، امسال افزون بر 2هزار و 25تن گوشت قرمز و مرغ در این استان تولید می شود.

خبرنگاران افزون بر2هزارتن گوشت قرمز و مرغ در هرمزگان تولید می شود

علی باقرزاده همایی روز یکشنبه اضافه کرد: اکنون در هرمزگان 37هزار تن گوشت سفید تولید می شود که طبق برنامه ریزی های اجرا شده، امسال به میزان 4درصد افزایش می یابد.

وی اظهار داشت: همچنین در این استان تولید گوشت قرمز 10هزار و 500 تن است که در سال جهش تولید 5درصد افزایش را نسبت به سال گذشته خواهد داشت.

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان اظهار کرد: در حال حاضر 100واحد تولید مرغ با هزینه 530میلیارد ریال و 150واحد تولید گوشت قرمز با اعتبار 840میلیارد ریال در بخش خصوصی استان فعالیت دارند.

باقرزاده شرح داد: اجرای برنامه های عملیاتی تولید گوشت قرمز و سفید به منظور رسیدن به شعار جهش تولید در دستور کار اهداف سازمان جهادکشاورزی هرمزگان قرار گرفته است.

در هرمزگان یک میلیون و 300راس دام سبک شامل، بز و گوسفند و 42 هزار دام سنگین شامل گاو و گوساله وجود دارد و همچنین آمار مرغداری های فعال در این استان 227 واحد با جوجه ریزی سالانه 16میلیون و 660هزار قطعه است.

بر اساس گزارش های سازمان جهادکشاورزی هرمزگان؛ آمار شغل های ایجاد شده دائمی در بخش طیور استان حدود یک هزارو 200نفر و فعالان بخش دام نیز 28هزارنفر(مستقیم و غیرمستقیم) اعلام شده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8501

به "خبرنگاران افزون بر2هزارتن گوشت قرمز و مرغ در هرمزگان تولید می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزون بر2هزارتن گوشت قرمز و مرغ در هرمزگان تولید می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید