خبرنگاران ابلاغ طرح دورکاری دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی

به گزارش سهندبلاگ، ارومیه- خبرنگاران- معاون امور اقتصادی استاندار و سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و پیشنهاد کمیته اجرایی طرح دورکاری دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شد و دستگاه ها مکلف به اجرای طرح دورکاری هستند.

خبرنگاران ابلاغ طرح دورکاری دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی

بهنام شهدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: بر اساس این طرح، مدیران کل دستگاه های اجرایی استان موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری مکلفند به نحوی برنامه ریزی کنند که حداکثر تا 50 درصد کارکنان را به صورت گردشی(روزانه، زوج و فرد و یا هفتگی) در قالب دور کاری بکارگیری کنند.

وی دوره زمانی اجرای این طرح را از تاریخ ابلاغ تا انتها فروردین 99 مطرح کرد.

وی بیان کرد: کارمندان دارای زمینه بیماری های خاص، بانوان دارای فرزند زیر 6 سال، سرپرست خانوار و یا دارای فرزند معلول در اولویت دور کاری هستند.

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی تاکید کرد: مسئولیت حسن انجام امورات بر عهده بالاترین مقام دستگاه اجرایی بوده و در هر صورت نباید خللی در انجام وظایف ذاتی و یا فرایند ارائه خدمت رسانی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگاران، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تا به امروز هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

این ویروس دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکنند و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7414

به "خبرنگاران ابلاغ طرح دورکاری دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ابلاغ طرح دورکاری دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید