حمایت ابراهیموویچ از آلگری: زیبا بازی کنی و چیزی نبری فایده ندارد

به گزارش سهندبلاگ، ستاره سابق یوونتوس از سرمربی این تیم به خاطر رویکردی که برای راهنمایی بانوی پیر در پیش گرفته دفاع کرد.

حمایت ابراهیموویچ از آلگری: زیبا بازی کنی و چیزی نبری فایده ندارد

به گزارش خبرنگاران، به دنبال باخت یوونتوس مقابل آژاکس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نقدها زیادی از سرمربی این تیم ماسیمیلیانو آلگری صورت گرفت و او به داشتن رویکرد بیش از اندازه محتاطانه متهم شد.

زلاتان ابراهیموویچ اما به سرمربی بانوی پیر به خاطر رویکردش حق داد و از او دفاع کرد. او که سابق بازی در هر دو تیم آژاکس و یوونتوس را دارد، به خبرنگاران گفت: حق با آلگری است. در فوتبال تنها چیزی که اهمیت دارد پیروزی و قهرمانی است. اگر شما خوب بازی کنید و چیزی نبرد، هیچ ارزشی ندارد.

ستاره سوئدی تیم فوتبال لس آنجلس گلکسی که سال 2011 با راهنمایی آلگری در میلان، اسکودتو برد، ادامه داد: این شما خبرنگاران هستید که می گویید اگر تیمی خوب بازی کند و ببازد، قربانی شده است اما همه ما در نهایت بر سر یک موضوع اتفاق نظر داریم؛ اینکه تنها چیزی که ملاک موفقیت یک تیم محسوب می گردد، پیروزی است. بازی زیبا برای شما چیزی نمی آورد. فوتبال یعنی بردن، مهم نیست که چطور می برید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1568

به "حمایت ابراهیموویچ از آلگری: زیبا بازی کنی و چیزی نبری فایده ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت ابراهیموویچ از آلگری: زیبا بازی کنی و چیزی نبری فایده ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید