حرکت جدی پرسپولیس به سوی استانداردهای جهانی را به چشم خواهید دید

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، در پیغام باشگاه پرسپولیس آمده است: در انتها سال 98 و تلخکامی ها و خوشی های ناپایدارش، آرزویی جز سلامتی برای همه بشریت نداریم که امروز سرنوشتش بیش از هر زمان دیگری به یکدیگر گره خورده است. پس بیاییم گشاده دست و بی دریغ مثل بهار، در بهبود و سبز کردن بکوشیم و بیش از هر زمان دیگری مراقب هم باشیم. بخصوص که سختی های ماه های پیش و شاید پیش رو وجود شما را بیش از هر زمان دیگری می طلبد. اینکه کنار این درخت تناور بمانید و از تماشا کردن آن لذت ببرید و به ریشه های محکمش در خاک ببالید که پرسپولیس چیزی جز ایران نیست. ایران آباد و عظیم که از مسائل عبور نموده و لبخند مام میهنش را خواهد دید.

حرکت جدی پرسپولیس به سوی استانداردهای جهانی را به چشم خواهید دید

در سالی که گذشت مدیون طرفداران، بازیکنان، کادرهای فنی و البته دیگرانی هستیم که بی اجر و مزد و عاشقانه کنار تیم مورد علاقه شان بودند. سالی که با خاطرات سفرهای خوش و تماشای از نزدیک ابراز محبت مردم زیبای ایران گذشت: سال قهرمانی اول و دوم و انتها کار در لیگ با صدرنشینی قاطع و از همه مهمتر ایجاد باور قهرمانی در باشگاهی که هدف مدیرانش حرکت جدی آن به سوی تعالی خواهد بود.

در این راستا کنار ما باشید. همانطور که همواره از باشگاه و پیراهن مورد علاقه تان مراقبت نموده و نام عظیم پرسپولیس را حفظ نموده اید.

این باشگاه یک امانت عظیم است. این قول را به شما می دهیم که بزودی و درکنار هم علاوه بر موفقیت های ورزشی، حرکت جدی پرسپولیس را به سوی استانداردهای جهانی به چشم ببینید. این هدف و افق ما خواهد بود: پرسپولیس عظیم. باشگاهی که باید در حد علاقه بی قید و شرط و محبت دائمی شما باشد. باشگاه صادق و ثروتمندی که از آن فقط خبرهای خوب بشنوید و به هواداری آن کاملاً افتخار کنید.

یادتان باشد که بدون شما هرگز اتفاق نمی افتد. چون هر چه که هست شمایید.

در انتها، باشگاه پرسپولیس ضمن آرزوی سلامتی مجدد برای مردم و عرض تبریک به باشگاه های دیگر فوتبال ایران، رقبا را به همبستگی برای پیشرفت و سامان بخشی به مسائل مغفول مانده در حوزه فوتبال حرفه ای دعوت می نماید. حرکت جدی برای رسیدن به جایی که استحقاقش را داریم اگر همه با هم بخواهیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7563

به "حرکت جدی پرسپولیس به سوی استانداردهای جهانی را به چشم خواهید دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت جدی پرسپولیس به سوی استانداردهای جهانی را به چشم خواهید دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید