حامیان ترامپ سه شنبه شب در کاخ سفید تجمع می کنند

به گزارش سهندبلاگ، سخنگوی کاخ سفید با اعلام اینکه دونالد ترامپ پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست، از تجمع هواداران وی در کاخ سفید در شب انتخابات (فردا شب به وقت محلی) خبر داد.

حامیان ترامپ سه شنبه شب در کاخ سفید تجمع می کنند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کایلی مک انانی سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه در مصاحبه ای تأیید کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قصد دارد سه شنبه شب مراسمی را با حضور هوادارانش در کاخ سفید برگزار کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سخنگوی کاخ سفید که با شبکه خبری فاکس نیوز مصاحبه می کرد، در خصوص تجمع هواداران ترامپ در کاخ سفید گفت: ما در کنار هم خواهیم بود. ما آنجا در کاخ سفید در واشنگتن دی سی حضور خواهیم یافت. رئیس جمهور [ترامپ] برای دومین دوره پیروز شده است.

دونالد ترامپ هفته گذشته اعلام کرده بود که با توجه به محدودیت هایی که در شهر واشنگتن دی سی به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا برقرار است، احتمال دارد که تجمع هوادارانش در شب انتخابات که قرار بود در هتل بین المللی ترامپ در وانشگتن دی سی برگزار شود را به کاخ سفید منتقل کند.

هنوز تعیین نیست که چه تعداد از هواداران ترامپ در تجمع سه شنبه شب در کاخ سفید حضور خواهند یافت. از طرفی مقامات کاخ سفید و ستاد انتخاباتی ترامپ از ارائه اطلاعات بیشتر درباره این تجمع خودداری کرده اند.

.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11038

به "حامیان ترامپ سه شنبه شب در کاخ سفید تجمع می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامیان ترامپ سه شنبه شب در کاخ سفید تجمع می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید