جلوگیری از واژگونی قطار مترو کرج ـ تهران با هوشیاری مأموران پلیس

به گزارش سهندبلاگ، جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران از بازداشت سارقی خبر داد که پابند و پیچ ومهره ریل مترو کرج ـ تهران را سرقت کرده بود و گفت: با توجه به خطرات احتمالی همچون واژگونی قطار، مأموران، عوامل تعمیرات و مدیر خط مترو را سریعاً در جریان قرار دادند.

جلوگیری از واژگونی قطار مترو کرج ـ تهران با هوشیاری مأموران پلیس

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم؛ سرهنگ علیرضا ناصری نژاد درباره بازداشت سارق پیچ و پابندهای ریل مترو اظهار کرد: عاملان گشت نامحسوس کلانتری 181 وردآورد فردی را حین سرقت پابند و پیچ و مهره ریل مترو مشاهده کردند لذا با توجه به وجود خطرات احتمالی مانند واژگونی قطار قبل از اقدام به دستگیری سارق در اقدامی هوشمندانه عوامل تعمیرات و مدیر خط مترو را سریعاً در جریان قرار دادند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اضافه نمود: با توجه به احتمال واژگونی قطار اقدامات فنی لازم توسط عوامل مترو صورت گرفت و خط اصلی کرج به تهران ترمیم شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: همزمان با این اقدامات، تیم عملیات کلانتری 181 وردآورد نسبت به دستگیری متهم اقدام کرده و از داخل کوله پشتی وی، تعداد زیادی بستهای فلزی نگهدارنده ریل را کشف کردند و در بررسی های دقیق تر مشخص شد متهم دارای هشت فقره سرقت است که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گشت.

ناصری نژاد متذکر شد: سرقت این متهم عملی خطرناک بود و ممکن بود باعث خروج قطار از ریل و حادثه سازی برای شهروندان شود که هوشمندی و سرعت عمل پلیس موجب پیشگیری از یک حادثه دلخراش شد و این اقدام همکاران من به نوعی داستان دهقان فداکار کار را در ذهن انسان تداعی می کند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12362

به "جلوگیری از واژگونی قطار مترو کرج ـ تهران با هوشیاری مأموران پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوگیری از واژگونی قطار مترو کرج ـ تهران با هوشیاری مأموران پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید