جزییات تازه از پشت پرده توقف گاندو 2

به گزارش سهندبلاگ، در نشست امروز سخنگوی دولت، علی ربیعی هر گونه فشار برای توقف پخش فصل دوم گاندو را تکذیب کرد.ربیعی گفت رییس سازمان صداوسیما نیز در جلسه هیات دولت این موضوع را رد نموده است.

جزییات تازه از پشت پرده توقف گاندو 2

چند روز پس از توقف پخش فصل دوم سریال گاندو همچنان بحث ها پیرامون آن ادامه دارد. روز گذشته گفته شد که شورای نطارت به سازمان صداوسیما در نامه ای به علی عسکری خواهان شرح او درباره توقف سریال شده است.

دو روایت درباره توقف گاندو مطرح است، بعضی عوامل سریال می گویند فشارهای دولتی مانع ادامه پخش آن شده است و از طرف دیگر دولت می گوید هیچ فشاری در کار نبوده و این سریال ناقص فراوری شده و با عجله چند قسمت آن برای پخش نوروزی آماده شده بود.

این بگو مگوها ادامه داشت، صداوسیما هم در این رابطه سکوت نموده است تا امروز که علی ربیعی سخنگوی دولت شرحاتی در این رابطه ارائه کرد.

ربیعی گفت: اخیرا در خصوص پخش یک سریال متاسفانه در ساعت اول صبح و روز یکشنبه از یک شبکه اظهار شد که دولت با پخش یک سریال مخالفت نموده است؛ این یک دروغ فاحش است.

او اضافه نمود: این موضوع در جلسه دولت مطرح شد و اتفاقا رییس محترم سازمان صداوسیما هم مسئله تذکر، فشار و دخالت، حتی تماس برای عدم پخش را تکذیب کردند که امیدواریم همین دیدگاه هم در صداوسیما منعکس گردد. دولت هیچ نظر تحمیلی و اجباری و یا درخواست عدم پخش برنامه ای هم نداشته است.

اتفاق دیگری که امروز اتفاق افتاده و می تواند ابعاد تازه ای به ماجرا دهد سخنان کارگردان گاندو است. جواد افشار درباره حواشی این سریال شرحات داده است.

او گفت که گاندو 2 در 15 قسمت فراوری شده است. این در حالی است که پیشتر گفته شده بود این سریال سی قسمتی است.

جواد افشار به باشگاه خبرنگاران افشار اضافه نمود: فعلا پخش سریال فیلم متوقف شده، اما فراوری آن ادامه دارد. گاندو 3 تا سه ماه دیگر آماده می گردد.

در شرحاتی او هیچ نشانی از فشار دولتی برای توقف پخش سریال نیست. افشار درباره نقدها گفت: توییت ها همواره بوده است و چیزی که برای من مهم است مطالبات مردم است.

افشار درباره سانسور در این سریال اضافه نمود: در همه جوامع و رسانه ها سانسور اتفاق می افتد و سانسور در کنار همه پدیده ها بوده است، چه خوشمان بیاید و چه خوشمان نیاید. سانسور طبیعی است و این پرونده ها بستری فراهم نموده است که ما به آن ها دید نمایشی داشته باشیم.

این سخنان با وجود اینکه صراحت کامل را ندارد اما روشن می نماید که ادعای توقف سریال به خاطر فشارهای دولتی صحت نداشته و فصل دوم گاندو سرانجام یافته و فصل سوم آن در دست فراوری است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: فرارو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13360

به "جزییات تازه از پشت پرده توقف گاندو 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات تازه از پشت پرده توقف گاندو 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید