جزئیاتی از دیدار دوشنبه روحانی و جهانگیری

به گزارش سهندبلاگ، یک روزنامه، مدعی دیدار رئیس جمهوری و معاون اولش در شامگاه دوشنبه شد و از آن به عنوان تجدید میثاق یاد کرد.

جزئیاتی از دیدار دوشنبه روحانی و جهانگیری

به گزارش خبرنگاران، روزنامه سازندگی نوشت: ساعت 20 دوشنبه شب سی ام مهرماه 97 دیدار دو نفره رئیس جمهور و معاون اولش که با نقد و نظرهای دوطرفه آغاز شده بود، با تفاهم و دوستی و صمیمیت طرفین سرانجام یافت و بر خلاف همه شایعات و گمانه زنی های پراکنده و تحلیل های بی پشتوانه خبری، دکتر روحانی و دکتر جهانگیری با یکدیگر تجدیدمیثاق کردند و به همه گمانه زنی ها مبنی بر استعفای جهانگیری از دولت سرانجام دادند.

این روزنامه در ادامه گزارش خود آورده است: این دیدار پس از حاشیه های به وجود آمده در پی سخنرانی معاون اول رئیس جمهور در روز صنعت به دستور رئیس جمهور صورت گرفت. در این روز (یکشنبه 29 مهر 97) اسحاق جهانگیری که خشمگین به نظر می رسید حرف های متفاوتی زد که مضمون آن محدودیت اختیارات معاول اول رئیس جمهور در عزل و نصب های دولت بود. جهانگیری همچنین از ورود مستقیم رئیس جمهور به حل مسائل اقتصادی کشور بر خلاف کابینه اول اطلاع داد و اضافه کرد در آن کابینه تمرکز روحانی بر مسائل سیاست خارجی بود و جهانگیری بیشتر به مسائل اقتصادی می پرداخت. این تغییرات نیز ظاهرا دلالت بر محدودیت های تازه مسئولیت های محوله به جهانگیری داشت.

این سخنرانی سبب شد رسانه ها و تحلیلگران چپ و راست سخن از استعفای جهانگیری به میان آورند و در باب درستی یا نادرستی آن گمانه زنی نمایند و از زودهنگامی یا دیرهنگامی آن حرف بزنند. برخی از احتمال انتخاب جهانگیری به شهرداری تهران (با توجه به قطعیت برکناری محمدعلی افشانی) حرف بزنند و گروهی درباره انتخابات مجلس آینده گمانه زنی نمایند یا از مقدمات انتخابات 1400 سخن بگویند. این همه در حالی بود که روحانی و جهانگیری در خیابان پاستور تهران با یکدیگر دیدار داشتند و بنا به شنیده های ما از ماجرا عبور نموده بودند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 35

به "جزئیاتی از دیدار دوشنبه روحانی و جهانگیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی از دیدار دوشنبه روحانی و جهانگیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید