تکلیف میزبان جام جهانی کشتی تعیین شد، ابهام در انتخاب سالن مسابقات

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، مدتهاست بحث میزبانی رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی در ماهشهر مطرح بود که البته بعد از چندی اعلام شد ممکن است محل برگزاری این رقابتهای بین المللی با توجه به نظر اتحادیه جهانی کشتی تغییر کند. به هر حال تکلیف شهر میزبان این دوره از رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی با اعلام حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی تعیین و تهران به عنوان میزبان این مسابقات معرفی گردید.

تکلیف میزبان جام جهانی کشتی تعیین شد، ابهام در انتخاب سالن مسابقات

هر چند از تهران به عنوان میزبان این دوره از مسابقات یاد می گردد اما هنوز سالن برگزاری جام جهانی انتخاب نشده و فدراسیون فعلا بین انتخاب سالن شهدای هفتم تیر و سالن 12 هزار نفری آزادی تردید دارد.

طبق اعلام فدراسیون کشتی تدارکات لازم برای تامین منابع اقتصادی و تشکیل ستاد اجرایی جام جهانی اجرا شده و تنها نکته ای که هنوز بطور قطعی انتخاب و معرفی نشده، سالن محل برگزاری است. البته با توجه به امکانات سالن 12 هزار نفری آزادی، احتمال برگزاری جام جهانی در این سالن، بیشتر از سالن قدیمی هفتم تیر تهران است.

به گزارش خبرنگاران، رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2019 طی روزهای 9 و 10 آذرماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد که طبق قوانین اتحادیه جهانی کشتی 8 تیم برتر مسابقات جهانی 2019 قزاقستان در این رقابت ها حضور خواهند یافت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4732

به "تکلیف میزبان جام جهانی کشتی تعیین شد، ابهام در انتخاب سالن مسابقات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف میزبان جام جهانی کشتی تعیین شد، ابهام در انتخاب سالن مسابقات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید