تظاهرات ضد نژاد پرستی و ریاضت اقتصادی در لندن

به گزارش سهندبلاگ، هزاران نفر از قشر های مختلف مردم انگلستان در اعتراض به تداوم سیاست ریاضت اقتصادی و افزایش حملات ناشی از نفرت و نژاد پرستی و مهاجر ستیزی در خیابان های مرکزی لندن دست به تظاهرات زدند.

تظاهرات ضد نژاد پرستی و ریاضت اقتصادی در لندن

به گزارش، هزاران نفر از قشر های مختلف مردم انگلستان در اعتراض به تداوم سیاست ریاضت اقتصادی و افزایش حملات ناشی از نفرت و نژاد پرستی و مهاجر ستیزی در خیابان های مرکزی لندن دست به تظاهرات زدند.

معترضان با شعار های حملات نژاد پرستانه را متوقف کنید ، اسلام هراسی و جنگ بس است ، در مقابل نژاد پرستی باستیم ، نه به نژاد پرستی نه به فاشیسم با گذر از مسیر چند کیلومتری در خیابان های مرکزی لندن، مقابل ساختمان نخست وزیری انگلیس تجمع و خواسته های خود را بیان کردند.

در این تظاهرات قشر های مختلف مردم طیفی از خواسته ها را فریاد زدند و توجه دولت به آن ها را خواهان شدند.

سخنرآنان نیز در این مراسم با انتقاد از سیاست هایی که منجر به افزایش نگران نماینده حملات نژاد پرستانه و ناشی از نفرت در انگلیس شده است یکی از عوامل مهم ان را اجرای سیاست ریاضت اقتصادی دانستند و بر ضرورت سرانجام دادن به ان تاکید کردند.

سخنرآنان اضافه نمودند: اجرای سیاست ریاضت اقتصادی و افزایش شمار فقیران موجب شده است زمینه برای گسترش فعالیت گروه های نژاد پرست و فاشیست فراهم گردد و آنان به بهانه اینکه مهاجران عامل مسائل جاری شده اند با آنان بستیزند.

بسیاری از معترضان با بیان اینکه اجرای سیاست ریاضت اقتصادی مردم را به جان هم انداخته است توقف هر چه زودتر ان را خواهان شدند.

شماری از شرکت نمایندگان در این تظاهرات با اشاره به افزایش اسلام هراسی و حملات ناشی از نفرت و نژاد پرستی در انگلیس پس از همه پرسی خروج این کشور از اتحادیه اروپا از جمله علت های ان را سخنرانی های نفرت پراکن و ضد مهاجران در کارزا این همه پرسی دانستند.

یک شهروند انگلیسی که به همراه مادرش در این تظاهرات حضور یافته بود گفت: من افتخار می کنم جزئی از این تظاهراتم که قشر های مختلف مردم در آن حضور یافته اند.

وی اضافه نمود: افزایش رفتار های ناشی از نفرت نگران نماینده شده ما می خواهیم اجرای سیاست ریاضت اقتصادی که زمینه ساز اینگونه رفتارهاست و مردم را به جان هم انداخته است زوتر متوقف گردد.

در این تظاهرات یک خانم میانسال هم در حالیکه پلاکارد ضد نژاد پرستی در دست داشت درباره پیغام این تظاهرات گفت: پیغام این معترضان این است که اینجا نباید به سرزمین فاشیست ها و نژاد پرستان و رفتار های ناشی از نفرت مبدل گردد او اضافه نمود: با ادامه این روند اینجا به جولانگاه نژاد پرستان مبدل خواهدشد. یک جوان انگلیسی هم درباره خواسته خود گفت:: مردم با طیفی از خواسته ها در این تظاهرات حضور یافته اند.

وی اضافه نمود: ما می خواهیم فاشیست ها و نژاد پرستان را از خیابانهایمان جمع نمایند و به آنان میدان ندهند.

این جوان معترض گفت: ما می خواهیم انتخابات زود هنگام برگزار و اجرای سیاست ریاضت اقتصادی که فقر را در این کشور گسترش داده است متوقف گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 111

به "تظاهرات ضد نژاد پرستی و ریاضت اقتصادی در لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات ضد نژاد پرستی و ریاضت اقتصادی در لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید