تشریح آخرین برنامه های فدراسیون جهانی تکواندو

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خرنگار مهر، دکتر چانگ وون چو بعد از جلسه آنلاین با اعضای شورای اجرایی WT در گفتگویی گفت: به دلیل شرایط موجود ناشی از شیوع ویروس کوید -19 سال جاری قادر به برگزاری مسابقات جهانی تکواندو نوجوانان در صوفیه نخواهیم بود و برای همه ورزشکاران جوانی که بسیار سخت برای این مسابقات تمرین نموده اند متأسفیم.

تشریح آخرین برنامه های فدراسیون جهانی تکواندو

وی اضافه نمود: با این حال، اولویت اصلی ما حفظ سلامتی خانواده تکواندو دنیای است و پس از بحث و مصاحبه کامل با همه طرف های ذیربط، از جمله کارشناسان پزشکی، به این نتیجه رسیدیم که برگزاری این رقابتها چندان ایمن نیست و شک نداریم که صوفیه در سال 2022 یک رویداد خارق العاده برگزار خواهد نمود.

رئیس فدراسیون دنیای به برگزاری مجمع عمومی فدراسیون دنیای هم اشاره نمود و اضافه نمود: این قرار بود در صوفیه برگزار گردد که پس از لغو این رقابتها، مجمع در همان تاریخ 6 اکتبر 2020(15 مهرماه 1399) به همراه جلسه شورای اجرایی برای اولین بار در تاریخ به صورت مجازی برگزار می گردد. تصمیم گیری در مورد فینال رقابتهای گرنداسلم، که قرار است در اواخر امسال میلادی برگزار گردد نیز در همین جلسه اتخاذ می گردد.

دکتر چو همچنین بیان کرد که مراسم افتتاحیه تالار مشاهیر تکواندو دنیا تا سال 2021 به تعویق افتاده این برنامه همزمان با مسابقات قهرمانی دنیا در ووشی چین برگزار می گردد.

وی از حضور دکتر اون یون کیم رئیس فقید فدراسیون دنیای که باعث ورود تکواندو به بازی های المپیک شد، سامارانش رئیس سابق کمیته بین المللی المپیک که نقش مهمی در ورود تکواندو به بازی های المپیک داشت، دای سون لی برای یاری فراوان به توسعه و پیشرفت تکواندو، کوک هیون یونگ در رده ورزشکاران به دلیل کسب مدال های متعدد دنیای که پس از دوران قهرمانی در توسعه تکواندو کوشش کرد، ژونگ چن به دلیل کسب دو طلای المپیک و دو طلای دنیا در تالار مشاهیر دنیا اطلاع داد.

رئیس فدراسیون دنیای با بیان اینکه پذیرفته شدگان در این تالار توسط کمیته ای با حضور مقامات ارشد WT آنالیز می شوند، گفت: این نفرات در سه دسته مقامات، ورزشکاران و جایزه یاری به توسعه تکواندو آنالیز و انتخاب می شوند. این انتخاب نیز براساس معیارهای مختلفی از جمله میزان تأثیر فرد در توسعه تکواندو، دامنه تأثیرگذاری و فداکاری آنها به دیگران و گسترش محبوبیت ورزش انجام می گردد.

خبر دیگر از شورای اجرایی فدراسیون دنیای اینکه تصویب شد که گواهینامه های مربیگری به دست آمده در سال های 2019 و 2020 با توجه به لغو مسابقات مختلف از اول ژانویه 2021 به مدت دو سال تمدید اعتبار شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9802

به "تشریح آخرین برنامه های فدراسیون جهانی تکواندو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح آخرین برنامه های فدراسیون جهانی تکواندو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید