ترامپ: رسانه ها می خواهند مرا مقصر حمله نیوزیلند نشان دهند

به گزارش سهندبلاگ، رئیس جمهوری آمریکا از رسانه های خبری بابت سرزنش کردن او درباره تیراندازی مرگبار اخیر در مساجد نیوزیلند انتقاد کرد.

ترامپ: رسانه ها می خواهند مرا مقصر حمله نیوزیلند نشان دهند

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: رسانه های خبری جعلی شبانه روز کار می نمایند تا مرا مقصر حمله وحشتناک در نیوزیلند نشان دهند. آنها باید خیلی سخت کار نمایند تا این را ثابت نمایند. بسیار مضحک است!

پوشش خبری بعضی از رسانه های آمریکایی روی مانیفست مهاجم کشتار نیوزیلند متمرکز شده است که در آن ترامپ سمبل احیای هویت سفید توصیف شده و بعضی منتقدان تاکید دارند که او تب ناسیونالیستی سفیدپوستی را در سراسر دنیا به راه انداخته است.

کیث الیسون، دادستان کل مینه سوتا در مصاحبه ای با سی ان ان این اظهارات را بیان کرد. الیسون دموکرات که پیشتر اولین مسلمان منتخب در کنگره بوده است، گفت: گمان می کنم گاهی شما باید به سادگی به مدارک عینی برسید و در این مساله، این دقیقا به او به عنوان حامی چنین دیدگاهی اشاره می نماید.

اظهارات دادستان کل مینه سوتا در واکنش به سخنان روز آدینه ترامپ بود که گفت با وجود تیراندازی مرگبار در دو مسجد نیوزیلند که 50 کشته بر جای گذاشت، اعتقادی به افزایش ناسیونالیسم سفید ندارد. او به خبرنگاران تاکید نمود: واقعا این طور نیست و معتقدم که گروه کوچکی از مردم هستند که مسائل خیلی خیلی جدی دارند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1042

به "ترامپ: رسانه ها می خواهند مرا مقصر حمله نیوزیلند نشان دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: رسانه ها می خواهند مرا مقصر حمله نیوزیلند نشان دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید