ترابیان: مدارک جدیدی داریم که به کمیته استیناف ارائه خواهیم کرد، گزارش پلیس فتا در دادنامه کمیته اخلاق نیامده بود

به گزارش سهندبلاگ، عباس ترابیان، رئیس پیشین کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال اظهار داشت مدارک جدید در مورد پرونده محرومیت خود دارد که به کمیته استیناف ارائه خواهد داد.

ترابیان: مدارک جدیدی داریم که به کمیته استیناف ارائه خواهیم کرد، گزارش پلیس فتا در دادنامه کمیته اخلاق نیامده بود

عباس ترابیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره محرومیت پنج ساله او و علی کفاشیان از سوی کمیته اخلاق و اینکه آیا جلسه رسیدگی به اعتراض آنها به این حکم در کمیته استیناف برگزار شده است یا خیر، گفت: بالاخره پرونده اعتراض ما بعد از 20 روز، حدود دو یا سه روز پیش به کمیته استیناف رسید و فعلاً منتظر هستیم تا جلسه این کمیته برگزار گردد. من خیلی هم اصرار کردم تا در جلسه کمیته استیناف حتماً حضور داشته باشم و توضیحات لازم را بدهم، چون نمی دانم کمیته اخلاق چرا به توضیحات ما توجه ننموده بود، ولی درخواست نموده ایم حداقل در جلسه کمیته استیناف حضور داشته باشیم.

وی اضافه نمود: ضمن اینکه بعضی مدارک جدید هم داریم که باید در جلسه کمیته استیناف ارائه دهیم. مثلاً خیلی جالب است، بعد از جلسه ای که با کمیته اخلاق داشتیم به من گفتند چرا از شرکتی که تخلف نموده است، شکایت نمی کنم، من هم گفتم که من به عنوان یک فرد حقیقی با آ نها مکاتبه نکردم و به عنوان فردی حقوقی و نماینده فدراسیون مکاتبه نموده ام. اگر قرار است شکایتی انجام گردد باید فدراسیون این کار را انجام دهد، اما متأسفانه نمی دانم چرا فدراسیون این شکایت را از ما انجام داده بود! به هرحال ایرادی ندارد و باید حقیقت روشن گردد. ما آنقدر چیزهای عجیب دیده ایم که این چیزی نیست! فدراسیون فوتبال به صورت رسمی از ما شکایت نموده است و بر همین اساس دادسرا از پلیس فتا به عنوان کارشناس خواسته بود تا این ادعا را آنالیز کند.

رئیس پیشین کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال در ادامه توضیح داد: به هرحال مأموران پلیس فتا به دفتر من آمدند و واقعاً بسیار مؤدب و باشخصیت کسب اجازه کردند و ما هم ایمیل مان را در اختیار آنها قرار دادیم. بعد از آن هم تمام زوایای پرونده و ایمیل ها را آنالیز و گزارشی تهیه کردند. قطعاً این گزارش را هم در اختیار فدراسیون قرار داده اند، اما جالب این است که در دادنامه ای که کمیته اخلاق برای متهم کردن ما ارائه نموده، 20 بند وجود دارد، اما هیچ اشاره ای به گزارش پلیس فتا نشده است. حتی اشاره ای به گزارش نماینده دبیرکل فدراسیون هم که برای آنالیز ایمیل های ما آمده بود، نشده است. اینها برای من خیلی جالب است. به هرحال تمام اسناد جدید را باید در کمیته استیناف آنالیز کنیم. به طور حتم گزارش پلیس فتا خیلی مشخص کننده خواهد بود و نشان دهنده این است که خدای نا نموده رد مالی صورت گرفته است یا خیر. اینکه نمی گردد آبروی مردم را کف دست شان بگذاریم.

ترابیان اضافه نمود: واقعاً برای من خیلی جالب است و هنوز نتوانسته ام به خاطر بعضی مسائل با خودم کنار بیایم. برای مثال دقیقاً روزی که از ما برای ارائه توضیحات به کمیته اخلاق دعوت شد، این ماجراها توسط یکی از رسانه ها با عکس و تفسیر کامل منتشر شد. من نمی دانم چرا باید این اتفاق بیفتد، آنهم توسط کمیته اخلاق که قرار است از او اخلاق یاد بگیریم. چرا باید با آبروی مردم این طور بازی کنیم؟ بعد از آنهم که آنالیز ها انجام شد و دوباره ما به کمیته اخلاق رفتیم، وقتی حکم به ما ابلاغ شد، من شخصاً حکم را تحویل گرفتم و براساس حقی که به ما داده شده بود، اعتراض کردم، اما بازهم همان زمان در یک رسانه دیگر این خبر با تفسیراتی که داشت و شک و تردیدی که برای مخاطب ایجاد می کرد، منتشر شد. حالا ما باید چقدر بگردیم و تک تک مردم را که به این شکل به زحمتکش های ورزش مشکوک شده اند، پیدا کنیم؟ من به کفاشیان کاری ندارم. او شخصیتی شناخته شده است. خود من 21 سال بدون یک ریال حقوق تمام زندگی ام را برای ورزش گذاشته و زحمت کشیده ام. از بسیاری از امتیازاتی که می توانستم در حوزه های مالی و دیگر به دست بیاورم صرف نظر کردم، ولی این طور جوابگوی ما بودند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی جلسه کمیته استیناف برگزار خواهد شد، عنوان نمود: هنوز زمان این جلسه به ما اعلام نشده است، اما فکر می کنم در روزهای این جلسه هم برگزار گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2415

به "ترابیان: مدارک جدیدی داریم که به کمیته استیناف ارائه خواهیم کرد، گزارش پلیس فتا در دادنامه کمیته اخلاق نیامده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابیان: مدارک جدیدی داریم که به کمیته استیناف ارائه خواهیم کرد، گزارش پلیس فتا در دادنامه کمیته اخلاق نیامده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید