تخصیص 4035 میلیارد ریال برای احیاء واحد های راکد و نیمه فعال آذربایجان غربی

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/آذربایجان غربی رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی از سرمایه گذاری بیش از 2300 میلیارد ریالی برای راه اندازی واحد ها جدید صنعتی در 7 ماهه نخست امسال در استان خبرداد.

تخصیص 4035 میلیارد ریال برای احیاء واحد های راکد و نیمه فعال آذربایجان غربی

غلامرضا بابایی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در راستای رونق فراوری و توسعه زمینه های ایجاد اشتغال در 7 ماهه نخست امسال 131 واحد صنعتی با دریافت پروانه بهره برداری از این سازمان آغاز به فراوری کردند که ضمن توسعه و رونق خطوط فراوری، زمینه اشتغال برای 942 نفر فراهم شده است.

بابایی در ادامه اضافه نمود: برای راه اندازی واحد های جدید در 7 ماهه نخست امسال بالغ بر 2 هزار و 309 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان مطرح کرد: با توجه به اهمیت رونق فراوری و برطرف موانع و رسیدگی به مسائل موجود در راستا واحد های فراوریی صنعتی، در امسال 29 واحد راکد وغیر فعال احیاء و به چرخه فراوری بازگردانی شده است.

بابایی همچنین اعلام کرد: در راستای حمایت از فراوری داخل و رونق بخشی به فراوری واحد های نیمه فعال که به دلیل کمبود سرمایه در گردش و مسائل متفاوت روبرو بودند با آنالیز موانع موجود در این واحد ها 35 واحد نیمه فعال به فراوری با ظرفیت صد درصدی بازگردانی شده اند.

وی اعلام کرد: برای احیاء و فعال سازی واحد های راکد و نیمه فعال استان تسهیلات بالغ بر 4 هزار و 35 میلیارد ریال تسهیلات از محل مصوبات ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان تخصیص یافته است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5367

به "تخصیص 4035 میلیارد ریال برای احیاء واحد های راکد و نیمه فعال آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 4035 میلیارد ریال برای احیاء واحد های راکد و نیمه فعال آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید