بیرانوند: بعد از کرونا برای تست به بلژیک می روم

به گزارش سهندبلاگ، سنگربان پرسپولیس گفت: ای کاش می شد یک بازی برای سرخپوشان بازی کنم تا بتوانم با هواداران خداحافظی کنم

بیرانوند: بعد از کرونا برای تست به بلژیک می روم

به گزارش خبرنگاران، دروازه بان پرسپولیس این روزها در خانه تمرینات خود را پیگیری می کند و بی صبرانه منتظر ادامه رقابتهای لیگ است. بیرانوند چند روز پیش در خصوص پرداختی دوم باشگاه آنتورپ به باشگاه پرسپولیس گفت که می تواند جلوی این پرداخت را بگیرد که این صحبت او جنجال زیادی را علیه او ایجاد کرد. دروازه بان سرخپوشان به همین خاطر در گفتگو با خبرنگاران توضیح داد:

بیرانوند در خصوص شرایط خود گفت: واقعا از این شرایط خسته شده ام. دوست دارم هر چه زودتر این بیماری تمام شود تا بتوانم دوباره به زمین تمرین بروم و بتوانم تمرین کنم.

دروازه بان سرخپوشان در خصوص اینکه باشگاه بلژیکی مانع حضور بیرانوند در این کشور برای تست پزشکی شده گفت:اصلا این طور نیست که در رسانه ها مطرح شده است. باشگاه بلژیکی به پرسپولیس نامه داده است و گفته که من باید از خاتمه شیوع کرونا برای تست پزشکی بروم.

بیرو در خصوص اینکه با این حساب احتمالا دیگر نمی تواند برای سرخپوشان بازی کند گفت: ای لعنت بر این کرونا . شرایط واقعا سختی است . من می خواهم قبل از رفتن به بلژیک برای پرسپولیس بازی کنم تا بتوانم با هواداران خداحافظی کنم.اما نیم دانم که با ادامه این شرایط چه اتفاقی رخ خواهد داد.

دروازه بان پرسپولیس درباره صحبت چند روز پیش خود مبنی بر اینکه جلوی پرداخت قسط دوم خود از سوی باشگاه بلژیکی را خواهد گرفت توضیح داد: به نظر رسانه ها منظر من را بد متوجه شدند. منظور من این بود که برای قسط آخر که باشگاه بلژیکی باید به پرسپولیس پرداخت کند اگر باشگاه بخواهد برای صادر کردن رضایت نامه ام اذیت کند می توانم با باشگاه آنتورپ صحبت کنم تا از قسط آخر پول رضایت نامه ام را کم کند و من بروم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8207

به "بیرانوند: بعد از کرونا برای تست به بلژیک می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: بعد از کرونا برای تست به بلژیک می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید