بیرانوند آقای کلین شیت آسیا

به گزارش سهندبلاگ، بیرانوند تا اینجا 6 بار کلین شیت نموده و از آنجا که دروازه بان کاشیما حتی دو کلین شیت هم نداشته، بیرانوند حتی در صورت دریافت گل در هر دو بازی فینال هم صاحب رکورد بیشترین کلین شیت خواهد بود.

بیرانوند آقای کلین شیت آسیا

به گزارش خبرنگاران ، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در این فصل از لیگ قهرمانان 6 کلین شیت داشته و 27 سیو. تا اینجا که نیمه نهایی را هم پشت سر گذاشته ایم، ژانگ لو از تیم تیانجین تدا چین 37 سیو داشته و رکورددار است. جالب اما اینکه رشید مظاهری دروازه بان ملی پوش ذوب آهن که تیمش در مرحله یک هشتم نهایی به دست استقلال حذف شد، با 31 سیو نفر دوم این رده بندی است.

همچنین بعد از دروازه بان های بوریرام و الدحیل که هر کدام 30 سیو داشته اند، علیرضا بیرانوند با 27 سیو رتبه چهارم را مال خود نموده و دروازه بان کاشیما را نزدیک خود می بیند. کئون سون تائه دروازه بان کره ای کاشیما تا اینجا 25 سیو داشته که البته بین او و بیرانوند، لی شوای از شانگهای با 26 سیو قرار گرفته است.

در تعداد کلین شیت اما دروازه بان پرسپولیس نفر اول است. بیرانوند تا اینجا 6 بار کلین شیت نموده و رشید مظاهری و 4 دروازه بان دیگر با 3 کلین شیت پشت سر او ایستاده اند. از آنجا که دروازه بان کاشیما حتی دو کلین شیت هم نداشته، بیرانوند حتی در صورت دریافت گل در هر دو بازی فینال هم صاحب رکورد بیشترین کلین شیت در این فصل لیگ قهرمانان خواهد بود.

در بین دروازه بان هایی هم که بیشترین گل خورده را داشته اند، ژانگ لو از تیانجین با دریافت 16 گل بدترین آمار را دارد و رشید مظاهری با 11 گل خورده همراه با دو دروازه بان دیگر در رده ششم ایستاده است. بیرانوند و گلر کاشیما در این جدول حضور ندارند.

2

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 39

به "بیرانوند آقای کلین شیت آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند آقای کلین شیت آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید