بودجه اختصاصی ناتو در ولز نهادهای امنیتی افغانستان را تامین می نماید

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران: وزیر دفاع افغانستان با اشاره به تعهدات نشست ناتو در ولز انگلیس گفت یاری های در نظر گرفته شده از سوی سازمان پیمان آتلانتیک شاقتصادی (ناتو) برای تامین اقتصادی نهادهای امنیتی افغانستان کافی است.

بودجه اختصاصی ناتو در ولز نهادهای امنیتی افغانستان را تامین می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بسم الله محمدی وزیر دفاع افغانستان با اشاره به تعهدات نشست ناتو در ولز انگلیس گفت: یاری های در نظر گرفته شده از سوی سازمان پیمان آتلانتیک شاقتصادی (ناتو) برای تامین اقتصادی نهادهای امنیتی افغانستان کافی است.

نشست سران ناتو در 4 و 5 سپتامبر ماه جاری میلادی در ولز انگلیس برگزار گردید و این سازمان متعهد شد تا برای حمایت اقتصادی از نیروهای امنیتی افغانستان 5 میلیارد و یکصد میلیون دلار یاری کند.

بسم الله محمدی وزیر دفاع افغانستان گفت: هزینه ای که سازمان پیمان آتلانتیک شاقتصادی برای نیروهای امنیتی افغان در نظر گرفته است، در صورتی که به دولت افغانستان اختصاص داده گردد، جوابگوی نیازها نهادهای امنیتی این کشور است.

آندرس فوگ راسموسن دبیرکل سازمان ناتو نیز گفته که هزینه های در نظر گرفته شده برای حمایت اقتصادی از نیروهای امنیتی افغانستان با برنامه ریزی که اجرا شده تا سال 2017 میلادی بطور کامل در اختیار دولت این کشور قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: ادامه یافتن یاری ها و حمایت های اقتصادی سازمان ناتو به افغانستان منوط به ارائه گزارش دولت افغانستان از چگونگی استفاده از این یاری ها است.

پ

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5557

به "بودجه اختصاصی ناتو در ولز نهادهای امنیتی افغانستان را تامین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه اختصاصی ناتو در ولز نهادهای امنیتی افغانستان را تامین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید