به روزرسانی جدید گلکسی فولد شامل ویژگی های دوربین نوت 10 می گردد

به گزارش سهندبلاگ، گوشی گلکسی فولد یک به روزرسانی جدید دریافت می نماید و شامل تمامی ویژگی های دوربین نوت 10 می گردد. این موضوع خبری خوش برای تمامی کاربران گوشی تاشو ساسونگ خواهد بود.

به روزرسانی جدید گلکسی فولد شامل ویژگی های دوربین نوت 10 می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مدت کوتاهی است که گوشی گلکسی فولد سامسونگ وارد بازار شده است با این وجود بر خلاف عرضه اولیه این گوشی، این بار هواداران گوشی گلکسی فولد به شدت از این گوشی استقبال کردند و به نظر می رسد در سال آینده میلادی نیز شاهد عرضه تعداد بالاتری از این گوشی خواهیم بود.

اکنون خبرها حکایت از آن دارد که نخستین نسخه رسمی (غیر آزمایشی) گوشی گلکسی فولد سامسونگ به زودی منتشر می گردد که کلیه به روزرسانی های دوربین گوشی نوت 10 را به ارمغان می آورد. کاربران اهل فرانسه و امارات متحده عربی در حال حاضر دریافت نسخه firmware F900FXXU1ASJ4 را شروع نموده اند که تقریباً در حجم بیش از 670 مگابایت عرضه می گردد و سپر امنیتی اکتبر را به ارمغان می آورد.

موارد اضافی در بخش دوربین شامل حالت شب برای سلفی ، فیلم فوکوس زنده و فیلم فوق العاده ثابت در حالت هایپرلاپس است. علاوه بر این ، کاربران از ویرایشگر ویدیوی جدیدی نیز بهره مند می شوند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4749

به "به روزرسانی جدید گلکسی فولد شامل ویژگی های دوربین نوت 10 می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزرسانی جدید گلکسی فولد شامل ویژگی های دوربین نوت 10 می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید