بهترین کفش های تابستانی برای آقایان

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران: کفش های مردانه از تنوع بالایی برخوردار هستند، اما همه آن ها برای بهار و تابستان مناسب نمی باشند. کفش های تابستانه باید سبک، راحت و خنک باشند، از این رو هر کفشی را نباید برای این فصل انتخاب کرد. اگر می خواهید بدانید که چه کفش هایی در تابستان برای شما مناسب اند، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

بهترین کفش های تابستانی برای آقایان

لوفر پنی جیر

کفش لوفر جیر، یکی از مناسب ترین کفش هایی است که شما می توانید در تابستان به پا کنید. این مدل کفش در دهه 50 میلادی و به عنوان کفش رسمی افرادی که به پیش دبستانی می رفتند، معرفی گردید. اما امروزه این مدل کفش در سراسر دنیا در گروه های سنی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان یکی از کلاسیک ترین کفش های مردانه شناخته می گردد. مدل لوفر پنی به گونه ای است که با هر لباسی که به تن کنید، از تی شرت گرفته تا پیراهن های مردانه، به زیبایی ست می گردد. این مدل کفش معمولا پاشنه کوتاهی دارند و زبانه آن ها نسبت به کفش های دیگر کوتاه تر است.

تنهای نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که شلوارتان نباید آنقدر بلند باشد که روی کفش را بپوشاند. به بیان دیگر، کفش شما باید به طور کامل دیده گردد.

از آنجا که ما جنس جیر این کفش را به شما معرفی نموده ایم، بهتر است که جورابی ساق کوتاه بپوشید به طوری که جوراب تان دیده نگردد، زیرا کفش های جیر بیش از کفش های چرم عرق پا را جذب می نماید، اما خنک تر و سبک و در نتیجه انتخاب بهتری برای روز های تابستان شما خواهند بود.

اسنیکر سفید

همه آقایان باید یک جفت اسنیکر سفید در کمد لباس هایشان داشته باشند. این مدل کفش به گونه ای است که هیچگاه از مد نمی افتد و همواره جذابیت خود را دارد. بهتر از آن این است که به دلیل رنگ سفیدی که دارد، با هر طرح و رنگ لباسی که به تن می کنید، به سادگی ست می گردد، بنابراین بسیار کاربردی و به صرفه است. فقط حواس تان باشد که باید هر بار پس از استفاده، آن ها را تمیز کنید، در غیر این صورت خیلی زود تغییر رنگ داده و غیر قابل استفاده می شوند.

کالج

کفش های کالج نیازی به تعریف و تمجید ندارند. این مدل کفش یکی از محبوب ترین کفش ها در میان آقایان می باشد که به دلیل راحتی، سبکی و خنکی، انتخاب خوبی برای تابستان است. این مدل کفش معمولا از جنس جیر و چرم تهیه می گردد، از این رو دوام بالایی دارند. استایل این کفش از زمان فراوری، یعنی سال 1935 تغییری ننموده است، اما از نظر رنگ، تنوع بسیار بالایی دارد، از این رو به راحتی می توانید با لباس های مختلف آن را ست کنید. خوبی کالج آن است که هم با لباس های کژوال مانند تی شرت و شلوار جین یا حتی شلوارک ست می گردد و هم با لباس های رسمی تر مانند کت و شلوار، بنابراین کفشی کاربردی و بسیار جذاب برایتان خواهد بود.

اسپادریل

اگر به دنبال کفشی سبک و راحت برای مصرف روزانه تان هستید، ما کفش اسپادریل یا همان کفش های نخی را به شما پیشنهاد می دهیم. این کفش تنها برای فصل های گرم سال به خصوص تابستان مناسب است. در واقع شما نمی توانید آن ها را در روز های بارانی به پا کنید. اسپادریل ها بسیار سبک و راحت هستند. اما به دلیل این که سبکی اسپورت دارند، تنها با استایل کژوال مانند تی شرت، پیراهن سه دکمه یا شلوارک و شلوار جین ست می شوند.

اگر می خواهید که آن ها را برای مصرف روزانه به پا کنید، بهتر است که رنگ های تیره تر را انتخاب کنید. از این رو که به دلیل جنس نخی که دارند، زود کثیف می شوند. اگر هم رنگ های روشن آن ها را دارید، هر چند وقت یک بار با یک مسواک و مایع شوینده بشوید. فقط حواس تان باشد که هر دفعه تمام کفش را به طور کامل نشویید، زیرا پس از مدتی گشاد شده و غیر قابل استفاده می گردد.

دربی جیر

کفش مدل دربی شباهت بسیاری با آکسفورد دارد، تنها تفاوت این دو در یراق دوزی بیرون کفش و زبانه آن است. این مدل کفش، با توجه به یراق دوزی قابل توجه در اطرافش، در مقایسه با کفش های کلاسیک آکسفورد، کفشی کمتر رسمی به حساب می آیند.

کفش های دربی برای لباس های نه چندان رسمی شامل جین، شلوار های کوتاه و همچنین کت های اسپرت بسیار مناسب اند. از آنجا که این مدل کفش معمولا در رنگ های خنثی یافت می شوند، به راحتی با هر رنگ لباسی ست می شوند.

منبع: fashionbeans

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: برترین ها
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2270

به "بهترین کفش های تابستانی برای آقایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کفش های تابستانی برای آقایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید