برگزاری کلاس پارچه بافی در روستای بصیران خوسف

به گزارش سهندبلاگ، دوره آموزش پارچه بافی در روستای بصیران برای آموزش افراد توانمند و ایجاد اشتغال در این حوزه توسط نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوسف در حال برگزاری است.

برگزاری کلاس پارچه بافی در روستای بصیران خوسف

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، علی صالحی مسئول نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان خوسف گفت: در راستای ترویج مشاغل سنتی که از بازار مصرف خوبی نیز برخوردار هستند و همچنین یاری به اقتصاد خانواده ها و در راستای اقتصاد مقاومتی در روستاها یک دوره آموزش پارچه بافی در روستای بصیران در حال برگزاری است.

او اضافه کرد: این دوره آموزشی با تعداد 15 هنرجوی خانم توسط میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری شهرستان خوسف در روستای بصیران شروع شده است.

صالحی خاطر نشان کرد: در انتها دوره به هنرآموزان گواهینامه معتبر داده خواهد شد و در صورتی که اقدام به راه اندازی کارگاه خانگی نمایند می توانند از تسهیلات کم بهره نیز برخوردار شوند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3224

به "برگزاری کلاس پارچه بافی در روستای بصیران خوسف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کلاس پارچه بافی در روستای بصیران خوسف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید