باید با گل های بیشتری پیروز می شدیم

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام عصر امروز در نشست خبری پس از رجحان تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه هیچ موقعیتی به حریف ندادیم، اظهار کرد: توانستیم بازی را کنترل کنیم و ضربه بزنیم و می توانستیم راحت تر ببریم و نبود طرفداران کار ما را دشوارتر کرد.

باید با گل های بیشتری پیروز می شدیم

وی با تمجید از عملکرد داوران مطرح کرد: همرنگ تا به امروز قضاوتی برای ما نداشت ولی واقعاً امروز عالی قضاوت کرد و بازی را خوب کنترل کرد و با توجه به بارندگی دو روز اخیر بازی درگیرانه ای بود ولی کوبل داوری واقعاً عالی بودند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص شانس تیمش برای کسب سهمیه آسیا گفت: چیزی که مهم است اینکه تیمم تمرکز داشته باشد و تلاشمان را برای موفقیت انجام دهیم تا در آینده غصه نخوریم که کم کاری نموده باشیم.

نکونام در خصوص مصدومیت شهاب گردان نیز در خاتمه گفت: گردان یک فصل فوق العاده داشت و باید ببینم مصدومیتش چگونه می گردد و مرادیان هم که امروز جایگزین او شد خوب کار کرد با اینکه اولین بازی اش در لیگ برتر بود.

به گزارش خبرنگاران، در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تیم فولاد خوزستان عصر امروز با یک گل تیم شاهین شهرداری بوشهر را شکست داد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7070

به "باید با گل های بیشتری پیروز می شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید با گل های بیشتری پیروز می شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید