اولین تور رایگان در شوش برگزار گردید

به گزارش سهندبلاگ، با هدف رونق بخشیدن به صنعت گردشگری در شوش، تور رایگان یک روزه ای توسط اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری این شهرستان برگزار گردید.

اولین تور رایگان در شوش برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، این تور با هماهنگی شهرداری شوش، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، معاونت گردشگری این اداره کل، اداره میراث فرهنگی شوش و پایگاه میراث جهانی شوش برگزار گردید.

در این تور رایگان که به مقصد چغازنبیل و روستای هدف گردشگری خماط برگزار گردید، کارشناس گردشگری پایگاه میراث جهانی شوش ارائه توضیحات به گردشگران را برعهده داشت.

هماهنگی های صورت گرفته با شهرداری شوش در برگزاری این تور درراستای رونق گردشگری و تشویق مردم شوش به بازدید از ظرفیت های گردشگری شهرستان و معرفی آن ها به مهمانان صورت گرفته بود.

به گفته سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان برنامه ریزی هایی برای برگزاری تورهای ویژه در سطح شهرستان شوش برای هفته های آتی نیز صورت گرفته است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 218

به "اولین تور رایگان در شوش برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تور رایگان در شوش برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید