الکترونیک آرتز استودیوی جدیدی برای ساخت بازی اسکیت تأسیس کرد

به گزارش سهندبلاگ، اگر به خاطر داشته باشید، شرکت الکترونیک آرتز در یکی از مراسم های EA Play سال 2020 خبر از ساخت شماره جدیدی در مجموعه بازی های اسکیت (Skate) داد. اکنون این شرکت به صورت رسمی استودیو جدیدی را با نام Full Circle تأسیس کرده تا به صورت ویژه تمرکز خود را روی ساخت این بازی بگذارد.

الکترونیک آرتز استودیوی جدیدی برای ساخت بازی اسکیت تأسیس کرد

استودیوی Full Circle که تمرکز آن کاملا بر روی مجموعه بازی های اسکیت خواهد بود، در ونکوور کشور کانادا واقع شده است. این استودیو توسط رییس سابق بخش ایکس باکس لایو شرکت مایکروسافت یعنی دنیل مک کلاک (Daniel McCulloch) هدایت می شود و شامل کارمندان و اعضایی از سراسر جهان خواهد بود. دران چانگ (Deran Chung) و کاز پری (Cuz Parry) که هر دو از طراحان ارشد قسمت های قبلی مجموعه بازی Skate بوده اند، به این استودیو تازه تأسیس پیوسته اند تا نقش خود را در بازی های آینده این فرنچایز ادامه دهند و به عنوان طراحان و کارگردانان ارشد قسمت های قبل، بازی اسکیت 4 را به تکامل برسانند. دران چانگ و کاز پری در بیانیه بازگشت خود برای کار روی سری بازی اسکیت ابراز هیجان زدگی و اشتیاق فراوانی کردند و استودیو Full Circle را انتخاب مناسب و کاملی برای این بازی دانستند.

دنیل مک کلاک، مدیر استودیو؛ درباره تأسیس استودیو و زمینه کاریش می گوید:

همان طور که در صحبت های مک کلاک مشخص است، آن ها هم اکنون به دنبال جذب نیروهای جدیدی برای این استودیو تازه تأسیس هستند و در حال حاضر در بخش هایی همچون مهندسی هسته اصلی ، کارگردان فنی استودیو، مهندس فیزیک گیم پلی بازی و طراح ارشد جهان بازی و… استخدام می کنند.

قسمت جدید این بازی با نام اسکیت 4 در ژوئن 2020 معرفی شد و پس از سرانجام مراسم، بیشترین توجه ها را میان بازی های مراسم EA Play به خود جلب کرد تا جایی که بین آن بازی ها بیش ترین توییت به اسکیت 4 مرتبط می شد. این قضیه چندان عجیب هم نبوده چرا که ساخت اثر جدیدی از این مجموعه یکی از درخواست های پرتکرار طرفداران بوده است و اکنون بعد از مدت ها به وقوع پیوسته است.

هنوز جزئیاتی از تاریخ عرضه یا پلتفرم های این بازی مشخص نشده است.

منبع: Gematsu

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12457

به "الکترونیک آرتز استودیوی جدیدی برای ساخت بازی اسکیت تأسیس کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکترونیک آرتز استودیوی جدیدی برای ساخت بازی اسکیت تأسیس کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید