الزام استفاده از ماسک و دستکش در حمل و نقل شهری از 4 روز آینده

به گزارش سهندبلاگ، وزیر کشور درباره اجباری شدن استفاده از ماسک و دستکش در حمل و نقل شهری از 4 روز آینده اطلاع داد.

الزام استفاده از ماسک و دستکش در حمل و نقل شهری از 4 روز آینده

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی که امروز در جمع معاونین و مدیران ارشد وزارت کشور سخن می گفت، با اشاره به مصوبه ستاد ملی در خصوص ضرورت استفاده از ماسک و دستکش در حمل و نقل عمومی درون شهری، به معاون عمرانی وزارت کشور دستور داد بازه زمانی حداکثر 4 روزه ای برای شهرداری های کلانشهرها و مراکز استان ها در این زمینه معین گردد تا پس از آن، این طرح همراه با اطلاع رسانی کافی به اجرا در آید.

وزیر کشور در این نشست همچنین با اشاره به گزارش ارائه شده درباره صدور اعتبارنامه های منتخبین انتخابات و مراحل قانونی شروع فعالیت مجلس یازدهم تاکید نمود: ما در وزارت کشور همچنان که با مجلس نهم و پس از آن مجلس دهم همکاری داشتیم، با رویکرد همدلی و همکاری در چارچوب قوانین و مقررات کشور و رعایت اصل تفکیک قوا، تعامل حداکثری را با مجلس یازدهم خواهیم داشت.

رحمانی فضلی در انتها این نشست، ضمن مرور سیاست های مالی و 30 اولویت وزارت کشور در این عرصه که هفته جاری به استان ها ابلاغ شد، به موفقیت های بازار سرمایه کشور اشاره و خاطر نشان کرد: رصد تخصصی تحولات بورس و آگاهی بخشی در خصوص آن، حتماً ضروری است اما بازار سرمایه نباید مورد هجمه و تخریب سیاسی و رسانه ای قرار گیرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8478

به "الزام استفاده از ماسک و دستکش در حمل و نقل شهری از 4 روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزام استفاده از ماسک و دستکش در حمل و نقل شهری از 4 روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید