اسکوتر الکترونیکی به سود سیاره زمین نیست

به گزارش سهندبلاگ، محققان نه تنها فراوری گازهای گلخانه ای توسط افراد سوار بر اسکوتر را مورد آنالیز قرار دادند بلکه تأثیرات زیست محیطی مواد مورد استفاده در ساخت و حمل و نقل و جمع آوری آنها را نیز آنالیز نموده اند و دریافتند استفاده از آنها برای زمین مناسب نیست.

اسکوتر الکترونیکی به سود سیاره زمین نیست

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، نتایج یک آنالیز جدید به خوبی نشان می دهد ناوگان های اسکوتر الکترونیکی به نفع سیاره زمین نیست.

محققان توصیه می نمایند، اگر افراد نگران زمین هستند، جای اسکوتر الکترونیکی از دوچرخه استفاده نمایند.

براساس آمار های در دست، استفاده از اسکوتر الکترونیکی به میزان قابل توجهی افزایش یافته و در حال ترویج در سراسر دنیا است.

استفاده از این وسیله در نیویورک نیز افزایش یافته و حالا این شهر به دنبال قانونی کردن استفاده از آن و وضع قوانینی دیگر به منظور جلوگیری از هرج و مرج احتمالی است،اما واقعیت این است که اسکوتر نمی تواند وسیله مناسبی برای کاهش صدمه به سیاره زمین باشد.

شرکت های اسکوتر دوست دارند ادعا نمایند محصولاتشان جزء گزینه های حمل و نقل سازگار با محیط زیست هستند، اما یک مطالعه جدید نشان می دهد که طرح های اسکوتر الکترونیکی ممکن است آسیب های بیشتری به سیاره زمین بزند.

محققان نه تنها فراوری گازهای گلخانه ای توسط افراد سوار بر اسکوتر را مورد آنالیز قرار دادند بلکه تأثیرات زیست محیطی مواد مورد استفاده در ساخت و حمل و نقل و جمع آوری آنها را نیز آنالیز نموده اند و درنهایت دریافتند، بهترین گزینه دوچرخه سواری است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2813

به "اسکوتر الکترونیکی به سود سیاره زمین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوتر الکترونیکی به سود سیاره زمین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید