از نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم تا دانلود بازی ماین کرفت

به گزارش سهندبلاگ، در بسته هفتگی دریچه (شماره 263)، بهترین نرم افزار های چند هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده ایم.

از نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم تا دانلود بازی ماین کرفت

به گزارش خبرنگار ؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

با نرم افزار 4.19.0.254093387 Google Photos تصاویر و فیلم های گوشی خود را حرفه ای مدیریت کنید. با استفاده از نرم افزار google photos می توانید به راحتی عکس ها و فیلم هایتان را در فضای ابری گوگل آپلود کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

برنامه PicsArt - Photo Studio یکی از بهترین نرم افزارها برای ویرایش عکس در گوشی های اندرویدی است چرا که با قابلیت های فراوان آن می توانید به راحتی و بدون نیاز به دانش خاصی عکس های خودتان را ویرایش کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

سبک پازل و معمایی در بین بازی های موبایلی دارای طرفداران زیادی است و همین موضوع سبب شده است که شرکت های سازنده بازی ها تمرکز خاصی روی این دسته از عناوین داشته باشند. یکی از عناوین پرطرفدار سبک پازل، بازی Pocket World 3D است که توسط استودیو Minimonster game توسعه و طراحی شده است. وظیفه گیمر در این بازی حل کردن پازل ها و معما هایی است که به صورت سه بعدی طراحی شده اند خواهد بود. این بازی در عین سادگی ظاهر از گرافیک بسیار سطح بالایی بهره می برد؛ همچنین در این بازی کلیه معما ها به صورت 360 درجه طراحی شده اند.

برنامه شگفت انگیز Moviebase یکی از برترین و مجهزترین نرم افزارهایی است که تا به حال برای علاقمندان سینما در دسترس قرار گرفته که اطلاعات مختلف در زمینه فیلم و سریال را در اختیار افراد می گذارد.

این برنامه از پایه اطلاعات شبکه های بزرگی مانند IMDB و نتفلیکس استفاده می کند تا تمام جزئیات مورد نیاز برای شناخت بازیگران، فیلم و سریال ها را در اختیار کاربران قرار دهد. کاربران می توانند از طریق این برنامه به تریلرهای جدید، نقدها و نظرات دیگر کاربران دسترسی پیدا کنند و همچنین خود در این نظر دهی ها شرکت کنند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

عنوان ماین کرفت یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین بازی های دنیا است که ابتدا برای رایانه های شخصی منتشر شد. این بازی پس از استقبال بالای کاربران برای تلفن های هوشمند نیز عرضه شد و حالا کاربران در سراسر دنیا می توانند توسط گوشی های خود و اتصال به اینترنت با دوستان خود رقابت کنند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

یکی از ویژگی هایی که بسکمک از کاربران استفاده می کنند، ویرایش کردن ویدئوهای درون گوشی است. این قابلیت می تواند به کاربران زیادی کمک کند تا بتوانند بهترین ویدئوها را از فایل های موجود در دستگاه خود بسازند و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

کاربران به طور دائمی و مستمر از گوشی های خود در طول روز استفاده می کنند و همین موضوع روی عمر بعضی از قطعات این گوشی ها تاثیر می گذارد. در حال حاضر روی تمامی گوشی های هوشمند موجود در بازار از کلیدهای مکانیکی و فیزیکی استفاده می شود که این کلیدها مانند تمامی قطعات الکترونیکی دارای عمری مفید هستند و پس از از رده خارج می شوند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

بازی Rolling Dream یا همان Rolling Sky 2 یکی از بازی های اندرویدی است که در سبک تفننی و در ادامه نسخه قبلی این مجموعه یعنی Rolling Sky ساخته شده است. این بازی به دیلیل داشتن داستان و گیم پلی جذاب توانسته است به یکی از برترین بازی های موبایلی اندروید تبدیل شود؛ در نسخه اول این مجموعه گیمر کنترل یک توپ را برعهده داشت و به طور کلی اختیارات گیمر به کنترل یک توپ محدود شده بود.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

ساخت سایت یکی از پرچالش ترین کارهایی است که بعضی کاربران برای توسعه کسب و کار خود به آن دست می زنند. اما با پیشرفت فناوری یک نرم افزار طراحی شده است که ساخت سایت و وبلاگ را برای شما به راحتی انجام می دهد. سیستم مدیریت محتوی وردپرس نرم افزار رسمی خود را عرضه کرده است تا کاربران راحت تر به مدیریت محتوای خود بپردازند. این نرم افزار با نام WordPress برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی منتشر شده است.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

بازی جدید و محبوب Homescapes یکی از جذاب ترین عناوین جدید از استودیوی بازی سازی Playrix Games است. این بازی حول محور شخصیت Austin می گذرد این شخص سعی دارد تا آرامش را در خانه و عمارت خود به ارمغن درآورد. در طول این بازی کاربران می توانند بخش های مختلف عمارت را نوسازی و تزئین کنند، پرده از راز های عمارت بردارند و گیم پلی منحصر به فرد بازی را، همانند عنوان Gardenscapes تجربه کنند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6933

به "از نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم تا دانلود بازی ماین کرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم تا دانلود بازی ماین کرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید