ازسرگیری ثبت نام طرح ملی مسکن به تعویق افتاد

به گزارش سهندبلاگ، در حالی که مدیرکل برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از شروع مجدد ثبت نام طرح ملی مسکن از روز چهارشنبه خبر داده بود، معاون مسکن این وزارت، زمان بازگشایی سامانه را 16 اذر گفت.

ازسرگیری ثبت نام طرح ملی مسکن به تعویق افتاد

شروع مجدد ثبت نام طرح ملی مسکن پس از اتصال کامل اینترنت در همه استان ها در آخرین روز هفته گذشته، قرار بود از روز چهارشنبه 13 آذر انجام گردد که به شنبه 16 آذر موکول شد.

در این طرح که قرار است 400 هزار واحد مسکونی شامل 200 هزار واحد در شهرهای جدید، 100 هزار واحد در شهرهای زیر 50 هزار نفر از سوی بنیاد مسکن و 100 هزار واحد در بافت های فرسوده احداث گردد، متقاضیان می بایست متأهل یا سرپرست خانوار یا خودسرپرست بالای 35 سال باشند؛ به علاوه از سال 1384 به بعد در سامانه سازمان ثبت اسناد واملاک، نام آنها تحت عنوان مالکیت به ثبت نرسیده باشد و از ابتدای انقلاب تا کنون از مزایای خدمات دولتی در اختصاص وام مسکن، زمین یا مسکن رایگان (یارانه ای) برخوردار نشده باشند.

حائزان شرایط می توانند از روز شنبه 16 آذر با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir برای ثبت نام در این طرح اقدام نمایند تا پس از غربالگری بر اساس قانون ساماندهی فراوری و عرضه مسکن، در لیست مشمولان قرار گیرند. ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی در استان های یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کرمانشاه از ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 1398/09/16 شروع و در ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 1398/09/18 خاتمه می پذیرد.

منبع خبر: اقتصاد آنلاین

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ساختمانچی
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5707

به "ازسرگیری ثبت نام طرح ملی مسکن به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازسرگیری ثبت نام طرح ملی مسکن به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید