ارسال یاری های بشردوستانه پاکستان برای سیل زدگان ایران با دو فروند هواپیما

به گزارش سهندبلاگ، وزارت امور خارجه پاکستان بیان کرد به دستور نخست وزیر این کشور، دو فروند هواپیمای سی-130 حامل یاری های بشردوستانه به صورت فوری به ایران فرستاده می گردد.

ارسال یاری های بشردوستانه پاکستان برای سیل زدگان ایران با دو فروند هواپیما

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در اسلام آباد، وزارت امور خارجه پاکستان اعلام نمود به دستور عمران خان نخست وزیر این کشور، دو فروند هواپیمای سی-130 حامل محموله یاری های بشرمحبت آمیز به صورت فوری به ایران فرستاده می گردد.

طبق این گزارش، هدف از یاری های بشرمحبت آمیز پاکستان تامین نیازهای فوری شهروندان در منطقه آسیب دیده از سیل به ویژه اهواز و خرم آباد است.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ابراز قدردانی از همتای پاکستانی خود گفت: ایران و پاکستان دارای تعاملات نزدیک و تاریخ مشترک هستند و هر دو کشور همیشه در لحظات سخت در کنار قرار دارند.

روز یکشنبه نخست وزیر پاکستان در پیامی از وقوع سیل در ایران و خسارت های جانی و مادی ابراز تاسف و با مردم سیل زده همدردی کرد.

وی اضافه کرد: پاکستان با تمام توان به مردم آسیب دیده در ایران یاری خواهد نمود.

گروه های سیاسی و مذهبی پاکستان در روزهای اخیر در ابتکاری انسان محبت آمیز اقدام به راه اندازی پویش جمع آوری یاری در داخل و خارج از این کشور برای سیل زدگان ایرانی نموده اند.

علامه راجا ناصر عباس جعفری رهبر حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان ضمن اعلام این موضوع که یاری به مردم سیل زده ایران وظیفه شرعی هر پاکستانی است از مردم داخل و خارج از این کشور درخواست کرد یاری های خود در این زمینه را جمع آوری نمایند.

ح

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1219

به "ارسال یاری های بشردوستانه پاکستان برای سیل زدگان ایران با دو فروند هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال یاری های بشردوستانه پاکستان برای سیل زدگان ایران با دو فروند هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید