ارسال پرونده تخریب باغ 3 هزار متری در منطقه 1 به سازمان بازرسی

به گزارش سهندبلاگ، عضو شورای شهر تهران از ارسال پرونده تخریب باغ 3 هزار متری در منطقه 1 به سازمان بازرسی شهرداری خبر داد.

ارسال پرونده تخریب باغ 3 هزار متری در منطقه 1 به سازمان بازرسی

زهرا صدراعظم نوری درباره وضعیت رسیدگی به پرونده تخریب باغ 3 هزار متری در منطقه یک و همچنین نقش احتمالی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در این پرونده به ایلنا گفت: صحت سنجی اخباری که در فضای مجازی منتشر می شود، بسیار مهم است و شاهد انتشار اخباری در این فضا هستیم که صحت ندارند و به راحتی بازنشر می شوند.

او با بیان اینکه برمبنای اخلاق اسلامی نباید اجازه انتشار اخبار تا زمان اطمینان حاصل کردن از واقعیت امر را صادر کرد، ادامه داد: اگر موضوعی مربوط به آبرو و حیثیت افرد باشد، اخلاق اسلامی حکم می کند تا زمانی که نسبت به صحت موضوع اقدامی انجام نشده، هیچ نوع اقدامی در جهت بازنشر انجام نشود.

او درباره تخلفات احتمالی اجرا شده در این پرونده و اسناد منتشر شده مبنی بر امضای معاون شهردار تهران به جای شهردار منطقه یک در پرونده انتقال درختان یک ملک عنوان کرد: پرونده این موضوع از مدت ها قبل مطرح بود و هفته گذشته جلسه ای با حضور سازمان بازرسی برگزار شد و این پرونده و چند پرونده مشابه دیگر را به سازمان تقدیم کردم تا بررسی های دقیق انجام و امضاهای اجرا شده در این پرونده صحت سنجی شود و در نهایت جمع بندی صورت گیرد.

پس از اعلام نظر سازمان بازرسی شهرداری تهران کمیسیون محیط سلامت، محیط زیست و خدمات شهری نظرات خود را اعلام خواهد کرد. رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که اسناد این تخلفات در فضای مجازی منتشر شده و معاون شهردار تهران اعلام کرده ، این امضاها جعلی است، تاکید کرد: اسناد منتشر شده کامل نبود، به همین دلیل درخواست کردیم تا سازمان بازرسی ورود کند، زیرا به نظر می رسد، ممکن است امضاها واقعی نباشند و با تعیین شدن صحت ماجرا با متخلفان از هرنوع باید برخورد جدی و قانونی صورت گیرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3826

به "ارسال پرونده تخریب باغ 3 هزار متری در منطقه 1 به سازمان بازرسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال پرونده تخریب باغ 3 هزار متری در منطقه 1 به سازمان بازرسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید