ادعا های یک رسانه در خصوص دو هزار زندانی بی ملاقاتی در زندان شهرری کذب است

به گزارش سهندبلاگ، مدیرکل زندان های استان تهران ادعا های عجیب در یکی از رسانه ها مبنی بر دوهزار زندانی بی ملاقاتی در زندان شهرری را تکذیب کرد.

ادعا های یک رسانه در خصوص دو هزار زندانی بی ملاقاتی در زندان شهرری کذب است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاراناز مرکز رسانه قوه قضائیه، در پی انتشار ادعا هایی عجیب در یکی از رسانه ها مبنی بر دوهزار زندانی بی ملاقاتی در زندان شهرری و همچنین فروش مایع دستشویی به قیمت 75 هزار تومان در فروشگاه این زندان، مدیرکل زندان های استان تهران این خبر را تکذیب و ادعا های مطرح شده را بی اساس عنوان نمود.

حشمت اله حیات الغیب با بیان اینکه با توجه به مرخصی های قبل از سال جدید، تعداد کل زندانیان ندامتگاه شهرری بسیار کمتر از حتی نصف تعداد عنوان شده است به انجام اقدامات بهداشتی و درمانی در این زندان فراتر از پروتکل های بهداشتی اشاره نمود.

وی با ابراز تأسف از طرح چنین ادعا های بی اساسی در رسانه ها، گفت: اقداماتی که در راستای مبارزه با کرونا در زندان ها و خصوصاً زندان شهرری صورت می گیرد بی نظیر است.

مدیرکل زندان های استان تهران توضیح داد: هر روز از سوی نیرو های آموزش دیده توسط واحد بهداشت و درمان ندامتگاه، کلیه سطوح و اماکن زندان ضدعفونی می گردد و امکانات لازم اعم از ماسک و مواد ضدعفونی کننده و دستکش یک بار مصرف به طور مرتب و به صورت رایگان در اختیار زندانیان قرار می گیرد.

وی بیان نمود: در این مدت و در راستای مقابله با کرونا 360 لیتر مایع ضدعفونی کننده دست، 1008 مورد ژل دست، 1460 لیتر مایع ضدعفونی کننده سطوح، 18250 جفت دستکش یکبار مصرف و 12 هزار ماسک به طور رایگان بین زندانیان توزیع شده است.

حیات الغیب اعلام نمود: مایع دستشویی و انواع شوینده های بهداشتی نیز به وفور و به صورت رایگان در اختیار زندانی قرار می گیرد و مددجویان اصلاً احتیاجی به خرید از فروشگاه ندارند، در صورتی هم که احتیاج داشته باشند مایع ضدعفونی کننده 300 گرمی به قیمت یازده هزار تومان و 500 گرمی به قیمت سیزده هزار تومان در فروشگاه عرضه می گردد.

4076

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8186

به "ادعا های یک رسانه در خصوص دو هزار زندانی بی ملاقاتی در زندان شهرری کذب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعا های یک رسانه در خصوص دو هزار زندانی بی ملاقاتی در زندان شهرری کذب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید