اختصاص تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی برای ایجاد هتل 4 ستاره در اهواز

به گزارش سهندبلاگ، معاون سرمایهگذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از تصویب اختصاص تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به منظور تکمیل یک مجموعه اقامتی در قالب هتل چهار ستاره در اهواز اطلاع داد.

اختصاص تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی برای ایجاد هتل 4 ستاره در اهواز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ادارهکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، احسان زارع اصل سهشنبه نهم بهمنماه 97 با اعلام این خبر اضافه نمود: در راستای اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید به منظور فرآهم آوردن زمینههای توسعه زیرساختهای گردشگری و اشتغالزایی در سطح کشور، مبلغ 450 میلیارد ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی برای تکمیل یک هتل چهار ستاره به مدیریت صادق اهوازیان واقع در استان خوزستان ـ شهرستان اهواز مصوب شد.

او در ادامه بیان اینکه دریافت تسهیلات برای این پروژه از منابع صندوق توسعه ملی، از سوی سازمان مرکزی میراث فرهنگی مصوب و مجری این هتل نیز برای دریافت آن به بانک معرفی شده است اضافه نمود: با اختصاص این تسهیلات و بهرهبرداری از این پروژه دستکم برای 200 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

معاون سرمایهگذاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان اضافه نمود: این هتل با تکمیل فرآیند ساخت و اختصاص تسهیلات به احتمال زیاد اوایل سال 1399 به تأسیسات اقامتی استان اضافه خواهد شد.

او یادآور شد: این هتل چهار ستاره در زمینی به متراژ 1590 متر مربع و زیربنای 13559 در حال احداث است و شامل 30 اتاق دو تخت، 25 اتاق سه تخت، 10 اتاق چهار تخت، 30 سوئیت تکخواب و 10 سوئیت دو خواب است.

زارعاصل اعلام نمود: یکی از سیاست های تشویقی سازمان میراث فرهنگی، ترغیب سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در تأمین زیرساخت های گردشگری با پرداخت تسهیلات کمبهره از محل های اعتباری در اختیار است که این تسهیلات از محل منابعی مانند طرح اشتغال روستایی و فراگیر، کار گروه برطرف موانع فراوری و صندوق توسعه ملی پرداخت میشود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3130

به "اختصاص تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی برای ایجاد هتل 4 ستاره در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی برای ایجاد هتل 4 ستاره در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید