احتمالات قهرمانی: پرسپولیس هنوز شانس اول است

به گزارش سهندبلاگ، 4 امتیاز از 2 بازی پیش رو پرسپولیس را به طور قطع به قهرمانی لیگ برتر خواهد رساند و در صورتی که سپاهان یک امتیاز دیگر از دست بدهد، قهرمانی پرسپولیس با یک پیروزی در دو بازی باقی مانده هم قطعی خواهد بود.

احتمالات قهرمانی: پرسپولیس هنوز شانس اول است

احتمالات قهرمانی: پرسپولیس هنوز شانس اول است

با نتایجی که در بازی های هفته بیست و هشتم لیگ برتر رقم خورد، تراکتورسازی رسما از جمع تیم هایی که شانس قهرمانی دارند، کنار رفت. حالا پرسپولیس، سپاهان، استقلال و پدیده شانس کسب این عنوان را دارند که شانس قرمزها بیشتر است.

شاگردان برانکو در حال حاضر با 57 امتیاز از 28 بازی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند و 34 گل زده آنها و 13 گل خورده شان باعث شده تفاضل گل پرسپولیس 21 باشد. حال آنکه تفاضل زدیک ترین رقیبش یعنی سپاهان 24 است.

پرسپولیس در هفته بیست و نهم در تهران با ماشین سازی دیدار خواهد نمود و در هفته پایانی این بازی ها میهمان پارس جنوبی جم خواهد بود. این در حالی است که 4 امتیاز از 2 بازی پیش رو پرسپولیس را به طور قطع به قهرمانی لیگ برتر خواهد رساند و در صورتی که سپاهان یک امتیاز دیگر از دست بدهد، قهرمانی پرسپولیس با یک پیروزی در دو بازی باقی مانده هم قطعی خواهد بود.

در واقع الان فقط خودِ پرسپولیس است که می تواند جام را کنار بزند و اختلاف سه امتیازی اش با سپاهان را تا روز قهرمانی حفظ کند.

11 - 180

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1527

به "احتمالات قهرمانی: پرسپولیس هنوز شانس اول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمالات قهرمانی: پرسپولیس هنوز شانس اول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید