آموزش در حوزه صنایع دستی باید مورد توجه قرار گیرد

به گزارش سهندبلاگ، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: باید از ظرفیت افرادی که رشته های منحصربفرد صنایع دستی را می شناسند برای آموزش به نسل های آینده استفاده کرد.

آموزش در حوزه صنایع دستی باید مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در جریان بازدید از نمایشگاه صنایع دستی قصرقند اظهار کرد: باید از ظرفیت افرادی که رشته های منحصر به فرد صنایع دستی را می شناسند برای آموزش به علاقه مندان و نسل های آینده استفاده کرد تا شاهد از بین رفتن صنایع دستی کشورمان نباشیم.

معاون رئیس جمهوری گفت: ظرفیت صنایع دستی سیستان و بلوچستان بسیار متعدد و بی نظیر است به طوری که می توان گفت سیستان و بلوچستان جز استان های استراتژیک در حوزه صنایع دستی بشمار می رود.

او اعلام کرد: باید بیش از گذشته از روش های نوین برای بازاریابی و معرفی ظرفیت ها و جاذبه های متنوع کشور استفاده کرد همچنین تمرکز بر پروژه های جاذب گردشگر به اندازه ایجاد اقامتگاه ها و هتل ها مهم و ضروری است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین در بازدید از غرفه صنایع دستی چابهار نمایشگاه توسعه گردشگری دریایی را مورد تأکید قرار داد.

مونسان توسعه و ترویج صنایع دستی را یکی از اولویت های سازمان میراث فرهنگی دانست و اضافه نمود: توسعه صادرات صنایع دستی یکی از موضوعاتی است که هنرمندان و فعالان رشته های مختلف باید به طور جدی به آن ورود کنند تا بتوانند کسب و کار خود را گسترش دهند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3089

به "آموزش در حوزه صنایع دستی باید مورد توجه قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش در حوزه صنایع دستی باید مورد توجه قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید