آرمان بار دیگر به اتهام قتل غزاله محاکمه می گردد

به گزارش سهندبلاگ، آرمان، پسری که متهم است دختر موردعلاقه خود را به قتل رسانده و جسدش را رها نموده، در حالی برای بار دوم پای میز محاکمه می رود که یکبار از پای چوبه دار برگشته است.

آرمان بار دیگر به اتهام قتل غزاله محاکمه می گردد

به گزارش شرق، آرمان متهم است بهمن سال 92 دختری به نام غزاله را که دختر موردعلاقه اش بود، به قتل رسانده است.

چند روز بعد از گم شدن غزاله و بازداشت آرمان، او به قتل اعتراف کرد و گفت: غزاله می خواست از من جدا گردد، به همین خاطر با هم درگیر شدیم. او مرا هل داد، من هم او را هل دادم. وقتی به زمین افتاد، سرش به سرامیک برخورد کرد و بعد من با میله بارفیکس او را زدم، بعد هم جسدش را داخل چمدان گذاشتم و از خانه خارج کردم و کنار زباله ها رها کردم.

درباره این پرونده جنجالی بیشتر بخوانید:

شمارش معکوس برای قصاص آرمان؛ ناگفته های پدر و مادر غزاله از قتل دخترشان

تحقیقات دوباره در پرونده آرمان و غزاله؛ آرمان همدست داشت؟

(ویدئو) جزئیات تلخ قتل غزاله از زبان مادر و پدرش

حرف های دردناک مادر غزاله؛ مادر آرمان تازه یادش افتاد پسر دارد!

روایت مادر غزاله از ساعتی پس از جنایت تا فرصت یک ماهه به آرمان

چرا آرمان اعدام نشد؛ ممکن است غزاله زنده باشد؟

(ویدئو) صحبت های وکیل آرمان درباره شبهات پرونده قتل غزاله

هرچند تحقیقات گسترده ای برای یافتن پیکر غزاله شروع شد، اما جسد این دختر هرگز پیدا نشد و در نهایت پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه رفت. پرونده در شعبه 4 مورد رسیدگی نهاده شد و این بار آرمان و یکی از وکلایش ادعا کردند قتلی در کار نبوده است. آرمان گفت: من و غزاله جروبحث کردیم و بعد غزاله از خانه بیرون رفت و پایش لیز خورد و به زمین افتاد. من او را نکشتم.

در نهایت با درخواست اولیای دم رأی بر قصاص صادر شد و با تأیید حکم، پرونده آرمان برای اجرا به دادسرای اجرای احکام رفت.

دی سال گذشته آرمان که در این سال ها موفقیت های علمی زیادی به دست آورده و در مقطع فوق لیسانس درس می خواند، پای چوبه دار رفت. او قبل از اجرای حکم با پدر و مادر غزاله صحبت و درخواست بخشش کرد.

پدر و مادر غزاله او را نبخشیدند، اما یک ماه فرصت دادند تا شاید در این مدت جسد دخترشان پیدا گردد. به این ترتیب پرونده آرمان دوباره متوقف شد. در این مدت وکلای آرمان نامه ای را ارائه دادند که نشان می داد غزاله بعد از تاریخ قتلش از دانشگاه مرخصی گرفته و همچنین دفترچه بیمه او تمدید شده است. مادر غزاله گفت، چون مسئولان دانشگاه گریه وزاری او را دیده اند، حاضر شده اند به دخترش مرخصی بدهند و این نامه ربطی به زنده بودن دخترش ندارد.

او گفت: مدت ها بود دانشگاه از غزاله خبر نداشت. آن ها با ما تماس گرفتند و خواستند به دانشگاه برویم. از موضوع خبر نداشتند. وقتی گریه وزاری من و پدر غزاله را دیدند، گفتند حالا که جسد پیدا نشده، دو ترم مرخصی می نویسیم شاید گشایشی شد. آن ها برای دل من این کار را کردند. این در حالی بود که تحقیقات مجدد برای پیداکردن جسد غزاله نیز راه به جایی نبرد و بازپرس نیز گزارشی را برای دادگاه کیفری استان تهران ارسال و ابهاماتی را درباره جسد بیان کرد.

در نهایت درخواست اعاده دادرسی وکلای آرمان با توجه به این نامه ها و همچنین پیدانشدن جسد مورد قبول نهاده شد و پرونده به شعبه 5 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب پرونده یکبار دیگر از ابتدا مورد رسیدگی قرار می گیرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: فرارو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8245

به "آرمان بار دیگر به اتهام قتل غزاله محاکمه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرمان بار دیگر به اتهام قتل غزاله محاکمه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید